• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

رابرت مالی: ساخت بمب هسته‌ای «بسیار نزدیک» شود، ایالات متحده دست روی دست نخواهد گذاشت

  • کد خبر : 2910
  • 24 نوامبر 2021 - 23:51
رابرت مالی: ساخت بمب هسته‌ای «بسیار نزدیک» شود، ایالات متحده دست روی دست نخواهد گذاشت

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران می‌گوید اگر ایران در مذاکرات هسته‌ای هفته آینده حاضر نشود که به برجام بازگردد و به ساخت بمب هسته‌ای «بسیار نزدیک» شود، ایالات متحده دست روی دست نخواهد گذاشت. رابرت مالی در گفت‌وگو با ان‌پی‌آر (رادیو سراسری ملی) که متن آن روز چهارشنبه سوم آذر منتشر شد، گفت: «اگر […]

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران می‌گوید اگر ایران در مذاکرات هسته‌ای هفته آینده حاضر نشود که به برجام بازگردد و به ساخت بمب هسته‌ای «بسیار نزدیک» شود، ایالات متحده دست روی دست نخواهد گذاشت.

رابرت مالی در گفت‌وگو با ان‌پی‌آر (رادیو سراسری ملی) که متن آن روز چهارشنبه سوم آذر منتشر شد، گفت: «اگر آن‌ها بسیار نزدیک شوند، آن قدر نزدیک که احساس آرامش کنند، قطعا ما ساکت نخواهیم نشست».

او توضیح نداد که منظورش از «بسیار نزدیک» چیست.

نماینده ویژه آمریکا اظهار داشت: ««ما آماده‌ایم به این توافق بازگردیم تا همه تحریم‌هایی که با آن ناسازگار است لغو شوند. بنابراین اگر ایران می‌خواهد به این توافق بازگردد، راه برای این کشور باز است».

آقای مالی تصریح کرد: «اگر ایران نخواهد به این توافق بازگردد و همین روندی را که الان دنبال می‌کند ادامه دهد، که همانا ترک میز دیپلماسی و تسریع برنامه هسته‌ای خود است، اگر قرار باشد این راه را انتخاب کند، پاسخ متناسبی به آن خواهیم داد».

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=2910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.