• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

جزئیات برخورد نیروی دریایی سپاه با ناو‌های امریکایی

  • کد خبر : 2246
  • 03 نوامبر 2021 - 18:06
جزئیات برخورد نیروی دریایی سپاه با ناو‌های امریکایی

به گزارش مبین۲۴ به نقل از سپاه‌نیوز، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با اقدام به موقع و و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات نیروی دریایی ارتش تروریست امریکا برای سرقت نفت جمهوری‌اسلامی ایران در دریای عمان ناکام ماند. این اطلاعیه می‌افزاید: امریکایی‌ها در این […]

به گزارش مبین۲۴ به نقل از سپاه‌نیوز، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با اقدام به موقع و و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات نیروی دریایی ارتش تروریست امریکا برای سرقت نفت جمهوری‌اسلامی ایران در دریای عمان ناکام ماند.
این اطلاعیه می‌افزاید: امریکایی‌ها در این اقدام یک نفتکش حامل نفت ایران را در آب‌های دریای عمان سرقت کردند و با انتقال محموله نفت به یک نفتکش دیگر، آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کردند.
در این اطلاعیه با اشاره به اقدام همزمان دلاورمردان نیروی دریایی سپاه در ناکام سازی این عملیات، آمده است: رزمندگان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی برن بر روی عرشه نفتکش حامل نفت سرقت شده آن را تصرف و به سوی آب‌های سرزمینی ایران هدایت کردند.
این اطلاعیه تصریح کرده است: نیرو‌های ارتش تروریست امریکا در ادامه با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی به تعقیب نفتکش پرداختند، اما با ورود قاطعانه و مقتدرانه جان برکفان نیروی دریایی سپاه ناکام ماندند.
در اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه با اشاره به تلاش نافرجام مجدد امریکایی‌ها برای تقویت توان خود با استفاده از استعداد بیشتر و گسیل چندین ناو جنگی دیگر برای سد کردن مسیر حرکت نفتکش آمده است: آمریکایی‌ها با درک آمادگی و قاطعیت رزمندگان شجاع و غیرتمند نیروی دریایی سپاه برای رویارویی با هر نوع ماجراجویی و تهدید علیه منافع ملت ایران، از ادامه ماجرا منصرف شدند و منطقه را ترک کردند.
این نفتکش در ساعت ۸ صبح سوم آبان ۱۴۰۰ در آب‌های سرزمینی ایران اسلامی، در لنگرگاه بندر عباس پهلو گرفته است.
روابط عمومی کل سپاه در پایان تصریح اعلام کرده است: تصاویر شفاف، گویا و غیر قابل انکار این رخداد تا ساعتی دیگر در اختیار رسانه‌های گروهی قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=2246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.