• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

امارات و اسرائیل شناور ضد زیردریایی برای اهداف نظامی و تجاری تولید می‌کنند

  • کد خبر : 2714
  • 18 نوامبر 2021 - 21:56
امارات و اسرائیل شناور ضد زیردریایی برای اهداف نظامی و تجاری تولید می‌کنند

امارات با رژیم اسرائیل قراردادی بسته که طبق آن به طور مشترک شناورهای ضد زیردریایی بدون سرنشین برای اهداف نظامی و تجاری تولید می‌کنند. شرکت‌های دولتی تولید سلاح در امارات و اسرائیل این قرارداد را در آخرین روز نمایشگاه هوایی دوبی امضا کردند. قرار است از محصول تولیدی آن استفاده‌های تجاری هم بشود. امارات و […]

امارات با رژیم اسرائیل قراردادی بسته که طبق آن به طور مشترک شناورهای ضد زیردریایی بدون سرنشین برای اهداف نظامی و تجاری تولید می‌کنند.

شرکت‌های دولتی تولید سلاح در امارات و اسرائیل این قرارداد را در آخرین روز نمایشگاه هوایی دوبی امضا کردند. قرار است از محصول تولیدی آن استفاده‌های تجاری هم بشود.

امارات و رژیم اسرائیل در دوران ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روابط دیپلماتیک برقرار کردند. این اقدام در چارچوب پیمان موسوم به “توافق ابراهیم” صورت گرفت.

در روز پایانی نمایشگاه هوایی دوسالانه دبی (امروز ۱۸ نوامبر)، شرکت دفاعی ایدج در بیانیه‌ای خبر از یک “توافق راهبردی” با “صنایع هوافضای رژیم اسرائیل” برای طراحی شناورهای بدون سرنشین ضد زیردریایی که قادر به عملیات دریایی امنیتی و مین روبی هستند، خبر داد.

از این شناورها می‌توان برای اهداف تجاری مانند اقیانوس نگاری، نظارت بر آلودگی آب، اکتشاف نفت و گاز، عملیات جستجو و نجات هم استفاده کرد.

شرکت اماراتی گفته است این توافق باعث “باز شدن درهای بازارهای محلی و جهانی” به روی این شرکت خواهد شد.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=2714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.