• امروز : دوشنبه - ۲۷ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 15 April - 2024
2

۷۰۰ میلیارد تومان؛ خسارت زلزله در هرمزگان

  • کد خبر : 2602
  • 15 نوامبر 2021 - 17:39
۷۰۰ میلیارد تومان؛ خسارت زلزله در هرمزگان

به گزارش مبین۲۴، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان می‌گوید طبق برآوردهای انجام‌شده زلزله‌های دیروز «۷۰۰میلیارد تومان» به واحدهای مسکونی و زیرساخت‌های استان هرمزگان خسارت وارد کرده است. دوستی اضافه کرد از مجموع ۳۶۰۰واحد مسکونی که در منطقهٔ زلزله‌زده (بخش فین) وجود داشته تاکنون حدود ۶۰۰واحد بازدید شده‌اند. از این ۶۰۰واحد بررسی‌شده حدود ۱۱۰واحد باید دوباره به‌طور […]

به گزارش مبین۲۴، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان می‌گوید طبق برآوردهای انجام‌شده زلزله‌های دیروز «۷۰۰میلیارد تومان» به واحدهای مسکونی و زیرساخت‌های استان هرمزگان خسارت وارد کرده است.

دوستی اضافه کرد از مجموع ۳۶۰۰واحد مسکونی که در منطقهٔ زلزله‌زده (بخش فین) وجود داشته تاکنون حدود ۶۰۰واحد بازدید شده‌اند. از این ۶۰۰واحد بررسی‌شده حدود ۱۱۰واحد باید دوباره به‌طور کامل ساخته شوند، ۳۵۰واحد هم نیازمند تعمیر هستند و ۱۴۰واحد هم سالم هستند.

استاندار هرمزگان گفت با تعمیم همین آمار به کل واحدها می‌توان گفت ۲۱۰۰واحد نیازمند تعمیر هستند و ۶۶۰واحد هم باید احداث شوند که با توجه به اینکه عمدهٔ سازه‌ها و ساختمان‌ها در این منطقه ساختمان‌های بنایی و گلی و سنگی هستند باید حدود ۲۷۶۰ را به‌عنوان واحدهای نیازمند ساخت درنظر گرفت.

دوستی در پایان گفت تاکنون ۲۵۰۰چادر برای اسکان اضطراری در مناطق زلزله‌زده استان توزیع شده و ۵۰۰چادر دیگر هم امروز توزیع می‌شود.
بازسازی منازل آسیب‌دیده و تخریب‌شده به‌ویژه در روستاهای گیشان غربی و آب‌شیرین بخش فین در اولویت است و کار فونداسیون بخشی از این واحدها را تا آخر این هفته آغاز خواهیم کرد.

 

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=2602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.