• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

کاخ سفید: جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ کاندیدا خواهد شد

  • کد خبر : 2822
  • 23 نوامبر 2021 - 10:31
کاخ سفید: جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ کاندیدا خواهد شد

به گزارش مبین۲۴ به نقل از رویترز، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید، روز دوشنبه اول آذر اعلام کرد که جو بایدن قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ کاندیدا شود. آقای بایدن ۷۹ ساله طی ماه‌های اخیر تا حد زیادی محبوبیت خود را از دست داده و همین امر نگرانی دموکرات‌ها را افزایش داده که […]

به گزارش مبین۲۴ به نقل از رویترز، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید، روز دوشنبه اول آذر اعلام کرد که جو بایدن قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ کاندیدا شود.

آقای بایدن ۷۹ ساله طی ماه‌های اخیر تا حد زیادی محبوبیت خود را از دست داده و همین امر نگرانی دموکرات‌ها را افزایش داده که او احتمالا نتواند برای یک دوره چهار ساله دیگر کاندیدا شود.

خانم ساکی اما در حالی که جو بایدن برای یک برنامه مربوط به عید شکرگزاری به ایالت کارولینای شمالی رفته در کنار نیروهای نظامی آمریکایی باشد، گفت: «او کاندیدا خواهد شد. چنین قصدی دارد.»

دموکرات‌ها به تازگی در انتخابات ایالتی ویرجینیا از جمهوری‌خواهان شکست خوردند و در نیوجرسی نیز به سختی توانستند به پیروزی برسند.

پرسش اکنون درباره اقبال کمالا هریس، معاون رئیس جمهوری ایالات متحده، برای انتخابات ۲۰۲۴ است، اما شرط اولیه آن است که جو بایدن کاندیدا نشود.

نظرسنجی مشترک اخیر روزنامه یواس‌ای تودی و دانشگاه سانفولک نشان می‌دهد که میزان محبوبیت خانم هریس تنها ۲۸ درصد است.

این میان به نظر می‌رسد چشم‌انداز سیاسی آقای بایدن از هفته گذشته با تصویب طرح یک تریلیون دلاری مربوط به زیرساخت‌های کشور بهتر شده باشد. دولت او همچنان درگیر مذاکره در کنگره بر سر یک طرح دو تریلیون دلاری دیگر در رابطه با تامین اجتماعی است.

جو بایدن مسن‌ترین رئیس جمهور تاریخ ایالات متحده محسوب می‌شود. او روز جمعه جهت انجام معاینات پزشکی برای اولین بار از زمان تصدی سمت ریاست جمهوری به بیمارستان رفت و پزشکان دریافتند که او در راه رفتن نوعی مشکل دارد. دکترها حملات سرفه وی را نیز با رفلکس اسید مرتبط دانستند. با این حال پزشکان اعلام کردند که آقای بایدنبرای ادامه دوره ریاست جمهوری خود مشکلی ندارد.

کمالا هریس در غیاب جو بایدن طی ساعاتی که وی بیمارستان بود، قدرت را در اختیار داشت.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=2822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.