• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
6

فیلم، گزارش و حواشی مراسم اهداء توپ طلا مجله فرانس فوتبال در سال ۲۰۲۱؛ مسی برای هفتمین مرتبه برنده توپ طلا شد/چلسی بهترین تیم جهان اعلام شد

  • کد خبر : 2996
  • 30 نوامبر 2021 - 1:46
فیلم، گزارش و حواشی مراسم اهداء توپ طلا مجله فرانس فوتبال در سال ۲۰۲۱؛ مسی برای هفتمین مرتبه برنده توپ طلا شد/چلسی بهترین تیم جهان اعلام شد

جنجال رونالدو قبل از اهدا توپ طلا توسط مجله فرانس فوتبال به گزارش مبین۲۴، پاسکال فره، سردبیر نشریه معتبر فرانس فوتبال که همین جایزه توپ طلا را اهدا می‌کند، اخیراً مدعی شده بود که آرزوی کریستیانو رونالدو این است که توپ طلاهای بیشتری از لیونل مسی داشته باشد و پس از آن از فوتبال خداحافظی […]

جنجال رونالدو قبل از اهدا توپ طلا توسط مجله فرانس فوتبال

به گزارش مبین۲۴، پاسکال فره، سردبیر نشریه معتبر فرانس فوتبال که همین جایزه توپ طلا را اهدا می‌کند، اخیراً مدعی شده بود که آرزوی کریستیانو رونالدو این است که توپ طلاهای بیشتری از لیونل مسی داشته باشد و پس از آن از فوتبال خداحافظی کند؛ موضوعی شد که در فاصله چند دقیقه مانده به آغاز مراسم با واکنش تند کریستیانو رونالدو همراه شود.

رونالدو با انتشار پست بلند بالایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: “افتضاح امروز دلیل اظهارات پاسکال فره در هفته گذشته را توضیح می دهد که گفت من به او اطمینان دادم که تنها جاه طلبی ام پایان دادن به فوتبالم با توپ طلای بیشتر از لیونل مسی است. پاسکال فره دروغ گفت، از نام من برای تبلیغ خود و تبلیغ نشریه ای که برای آن کار می کند استفاده کرد.  غیرقابل قبول است که مسئول اعطای چنین جایزه معتبری به این شکل دروغ بگوید، بی احترامی کامل به کسی که همیشه به فرانس فوتبال و توپ طلا احترام گذاشته است.

و امروز دوباره دروغ گفت و غیبت من در گالا را به یک قرنطینه ربط داد که درست نیست.  من همیشه به هر کسی که برنده می شود تبریک می گویم، با اخلاق ورزشی و بازی جوانمردانه که از ابتدا به حرفه من شکل داد، و این کار را انجام می دهم زیرا هرگز با کسی مخالف نیستم.  من همیشه برای خودم و باشگاه هایی که نماینده‌شان هستم برنده می شوم، برای خودم و کسانی که برای من آرزوی خوبی دارند برنده می شوم.

من در مقابل کسی پیروز نمی شوم  بزرگترین آرزوی دوران حرفه ای من کسب عناوین ملی و بین المللی برای تیم های که نماینده آنها هستم و برای تیم ملی کشورم است.  بزرگترین آرزوی دوران حرفه ای من این است که الگوی خوبی برای همه کسانی باشم که می خواهند فوتبالیست حرفه ای باشند.  بزرگترین آرزوی حرفه ای من این است که نامم با حروف طلایی در تاریخ فوتبال جهان نوشته شود.  من با این جمله تمام می کنم که تمرکز من روی بازی بعدی منچستریونایتد و همه چیزهایی است که با هم تیمی هایم و هوادارانمان هنوز می توانیم این فصل را فتح کنیم.  بقیه اش؟  بقیه فقط بقیه هستند.”

انتقال توپ‌های طلای فرانس‌فوتبال توسط افراد ناشناسی که بسیار آشنا بودند.

مسی برنده هفتمین توپ طلای خود شد

بعد از گمانه‌زنی‌های زیادی که در مورد برنده توپ طلای سال ۲۰۲۱ وجود داشت، نهایتاً دقایقی پیش مشخص شد که لیونل مسی برنده این جایزه شده است. فوق ستاره آرژانتینی برای هفتمین بار این جایزه مخصوص نشریه فرانس فوتبال را از آن خود کرد تا فاصله خود با رقیب همیشگی‌اش یعنی کریستیانو رونالدو را به دو توپ طلا برساند.

 

این توپ طلا در حالی به لیونل مسی رسید که رقابت نزدیکی بین او و ستاره لهستانی باشگاه بایرن مونیخ یعنی روبرت لواندوفسکی وجود داشت اما نهایتاً این فوق ستاره آرژانتینی در این رقابت تنگاتنگ به پیروزی رسید. همچنین بعد از مسی و لواندوفسکی نیز جورجینیو به عنوان سومین بازیکن برتر جهان از نگاه فرانس فوتبال انتخاب شد.

فیلم کامل اهداء هفتمین توپ طلا از طرف مجله فرانس فوتبال به لیونل مسی

اهداء هفتمین توپ طلا فرانس فوتبال به مسی

دگمه جادویی و یک سورپرایز کوچک برای مسی

دلجویی مسی از لواندوفسکی پس از کسب توپ طلای هفتم

 

تعداد آرای نهایی که منجر به پیروزی مسی در رقابت توپ طلا شد:

مسی: ۶۱۳ رای

لواندوفسکی: ۵۸۰ رای

جورجینیو: ۴۶۰ رای

بنزما: ۲۳۹ رای

کانته: ۱۸۶ رای

رونالدو: ۱۷۸ رای

صلاح: ۱۲۱ رای

دیبروینه: ۷۳ رای

امباپه: ۵۸ رای

دوناروما: ۳۶ رای

الکسیا پوتیاس، ملکه فوتبال ۲۰۲۱ از سوی مجله فرانس فوتبال شناخته شد

 

بهترین مهاجم سال از نگاه مجله فرانس فوتبال برای اولین بار

رابرت لواندوفسکی جایزه بهترین گلزن سال را دریافت کرد.

۱۰ گل برتر لواندوفسکی بهترین مهاجم سال در ۲۰۲۱ به انتخاب فرانس فوتبال

جایزه لِو یاشین به بهترین دروازه‌بان جهان اهدا شد

جان لوئیجی دوناروما بالاتر از ادوارد مندی، یان اوبلاک، ادرسون و مانوئل نویر به عنوان برترین دروازه‌بان فوتبال در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد.

بهترین واکنش های لوئیجی دوناروما در سال ۲۰۲۱ به انتخاب فرانس فوتبال


پدری، ستاره ۱۸ ساله بارسلونا جایزه کوپا (بهترین بازیکن جوان سال) را دریافت کرد.

ده بازیکن برتر جوان سال ۲۰۲۱

۱: پدری

۲: جود بلینگهام 

۳: جمال موسیالا

۴: نونو مندز

۵: میسون گرینوود 

۶: بوکایو ساکا

۷: فلوریان ویرتز

۸: ریان گراونبرخ

۹: جرمی دوکو و جیوانی رینا

جایزه جدید مجله فرانس فوتبال و برنده شدن چلسی به عنوان بهترین تیم جهان

انتخاب بهترین تیم سال، یکی از بخش های جدید سال ۲۰۲۱ بود که به چلسی رسید. اعضای تیم چلسی که در در سالن دو شاتله شهر پاریس حضور نداشتند در ارتباطی تصویری برای حاضرین در سالن صحبت کردند.

 

جایزه بهترین تیم سال در حالی به چلسی رسید که چند ثانیه قبل از آن مشخص شد که جورجینیو، ستاره ایتالیایی این تیم رتبه سوم توپ طلا را به خود اختصاص داده است. او که در کنار چند تن از دیگر اعضای تیم در لندن حضور داشت، دقایقی برای حاضرین صحبت کرد.

 

با توجه به غیبت اعضای تیم آبی پوش لندن در مراسم امشب، دیدیه دروگبا، ستاره سابق آنها که افتخارات بسیاری را با پیراهن چلسی کسب کرد، وظیفه دریافت جایزه را به عهده گرفت تا اتفاقی جالب را شاهد باشیم.

باشگاه چلسی در سال ۲۰۲۱ هم در بخش مردان و هم در بخش زنان عملکرد بسیار خوبی داشت؛ این تیم در بخش مردان فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد و در بخش زنان ضمن قهرمانی در لیگ برتر، به مقام دوم لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

 

سرمربیان تیم های مردان و زنان چلسی هم دقایقی در ارتباط تصویری که برقرار شده بود برای حاضرین صحبت کردند و سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی اعلام کرد که بی تاب است تا هر چه زودتر جایزه امشب به دستش برسد و با هم تیمی های خود آن را جشن بگیرد.

 

 

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=2996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.