• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

کاربران اندروید آیفون می‌خواهند

  • کد خبر : 1539
  • 12 اکتبر 2018 - 20:28
کاربران اندروید آیفون می‌خواهند

به گزارش مبین۲۴ به نقل از آی تی ایران ، طی سال‌های اخیر، استقبال از گوشی‌های آیفون  رشد فزاینده ای داشته و بدون اغراق می‌توان ادعا کرد که این محصولات، سهم بزرگی در سوددهی صنعت گوشی‌های همراه ایفا می‌کنند. اما در مقایسه با سهم اندروید از بازار، اپل همچنان در اقلیت به سر می‌برد. البته لازم […]

به گزارش مبین۲۴ به نقل از آی تی ایران ، طی سال‌های اخیر، استقبال از گوشی‌های آیفون  رشد فزاینده ای داشته و بدون اغراق می‌توان ادعا کرد که این محصولات، سهم بزرگی در سوددهی صنعت گوشی‌های همراه ایفا می‌کنند. اما در مقایسه با سهم اندروید از بازار، اپل همچنان در اقلیت به سر می‌برد. البته لازم به ذکر است که طی تمام این سالها اپل بیکار ننشسته و تلاش زیادی می‌کند که کاربران وفادار اندروید را به سمت خود جذب کند. مثلا، اپل چند ماه پیش تعدادی تبلیغ منتشر کرد که مزایای استفاده از آیفون و اکوسیستم آی‌او‌اس نسبت به اندروید را برجسته می‌کرد.

جدا از اینکه بخواهیم به میزان موفقیت اپل در بازار تبلیغات اشاره‌ای کنیم، به نظر می‌آید که آیفون‌های نسبتا ارزان قیمت‌تر اپل توانست تعدادی از کاربران اندروید را به سمت خود جذب کند. طبق گزارش جدیدی از Intelligence Research Partner، بسیاری از کاربرانی که از اندروید به آی‌اواس تغییر وضعیت می‌دهند، با انگیزه خرید مدل‌های ارزان قیمت‌تر مانند مدل SE، آیفون را انتخاب می‌کنند.

متاسفانه اپل بعد از معرفی آیفون‌های جدید ۲۰۱۸، تولید آیفون اس‌ای را متوقف کرد. با وجود اینکه شایعاتی مبنی بر عرضه آیفون SE2 منتشر شد، اما بعدا مشخص شد که حالا ارزان‌ترین مدل آیفون از خط تولید خارج شده و بالطبع نسخه جدیدی هم برای آن عرضه نخواهد شد.  و حالا سوال اینجاست که آیا در طی هفته‌ها و ماه‌های آینده، تعداد کاربران بیشتری از اندروید به آی‌او‌اس مهاجرت می‌کنند؟ با وجود محبوبیت بالای آیفون‌های اپل، جواب مثبت به این سوال بعید به نظر می‌رسد.

جدول زیر هفته پیش توسط Horace Dediu توییت شد و نشان می‌دهد که تعداد زیادی از کاربران اندروید مشتاق هستند که گوشی هوشمند بعدیشان، آیفون اپل باشد. ۱۹ درصد از کاربران فعلی سامسونگ و ۲۰ از کاربران فعلی گوشی‌های موتورولا، ترجیح می‌دهند که دستگاه بعدیشان آیفون باشد. جالب اینجاست که کاربران گوشی‌های هوشمند گوگل، کمترین تمایل به پرش به آیفون‌های اپل را دارند. نکته جالبی که در این جدول وجود دارد این است که کاربران موتورولا، کمترین میزان وفاداری را به برند خود دارند.

 

در کل، تقریبا ۱۸ درصد از کل کاربران دستگاه‌های اندروید تمایل دارند که آیفون را به عنوان گوشی هوشمند بعدی خود انتخاب کنند. آمار ارائه شده بر اساس مشارکت بیش از ۳۲۵۰۰ کاربر گوشی‌های هوشمند انجام گرفته است.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=1539

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.