• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

سبحانی رفتنی شد / فولادمبارکه مدیر بومی می‌خواهد

  • کد خبر : 1349
  • 09 سپتامبر 2018 - 19:11
سبحانی رفتنی شد / فولادمبارکه مدیر بومی می‌خواهد

طبق برخی اخبار رسیده به پایگاه خبری مبین۲۴ ، بهرام سبحانی مدیرعامل فعلی فولاد مبارکه که از مدیران بازنشسته صنعت فولاد محسوب می‌شود به زودی از سمت مدیرعاملی این کارخانه عظیم تولید کنند فولاد کناره‌گیری خواهد کرد و حتی یک منبعی موثق به مبین ۲۴ گفته است که سبحانی با مدیران خود خداحافظی هم کرده […]

طبق برخی اخبار رسیده به پایگاه خبری مبین۲۴ ، بهرام سبحانی مدیرعامل فعلی فولاد مبارکه که از مدیران بازنشسته صنعت فولاد محسوب می‌شود به زودی از سمت مدیرعاملی این کارخانه عظیم تولید کنند فولاد کناره‌گیری خواهد کرد و حتی یک منبعی موثق به مبین ۲۴ گفته است که سبحانی با مدیران خود خداحافظی هم کرده است و از روز گذشته در محل کار خود حاضر نشده است.

طبق برخی اخبار شنیده شده و نگران کننده یکی از مدیرانی که به عنوان جانشین برای سبحانی در نظر گرفته شده است محمدرضا مدرس خیابانی از مدیران صنعت فولاد است که در کارنامه او مدیریت فولاد خوزستان هم دیده می‌شود.

اما مساله اصلی این است که اصفهان که خود با وجود دو کارخانه فولاد مبارکه و ذوب آهن ، قطب فولاد خاورمیانه است و بسیاری از کارخانجات فولاد در کشور و حتی منطقه به دست مدیران پرتوان این استان اداره می‌شوند اکنون قرار است برای آن مدیری انتخاب شود که اهل آذربایجان است و با مشکلات حاد منطقه اصفهان همچون کم آبی شدید این منطقه آشنایی ندارد.

و این نگرانی به دلیل بی تخصصی دیگر مدیران غیر اصفهانی کشورمان نیست بلکه مساله اصلی شهر و استان اصفهان و خود کارخانه فولادمبارکه است و چرا که این کارخانه باید مدیری داشته باشد که علاوه بر آشنایی با مدیران بومی و در نظر گرفتن مساله حیاتی آب برای این استان ۵ میلیون نفری بتواند خدمات متقابل به مردم این استان ارائه کند.

فولادمبارکه برای مردم استان اصفهان تنها یک کارخانه فولاد نیست که بیست هزار خانواده اصفهانی از آن ارتزاق می‌کنند بلکه صاحب باشگاه محبوب مردم این استان و بزرگترین ورزشگاه این استان هم هست و همینک کمک کننده به مدیریت عالی این استان برای تامین آب است.

اکنون جامعه مهندسی اصفهان و مردم این استان نگران قدرت لابی‌گری مدیران ترک ایمیدرو برای مهندس مدرس خیابانی هستند در حالی که فولادمبارکه در دوران حیات خود توانسته است بهترین مدیران این صنعت را تربیت کند.

امید است وزیر محترم صمت و مدیران شرکت ایمیدرو در انتخاب مدیر فولاد مبارکه تمامی جوانب را مدنظر قرار دهند.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=1349

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.