• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

‎اصلاح‌طلبان اصفهان هنوز قانون منع بازنشتگی توسط شورای نگهبان تایید نشده به تکاپو افتادند!

  • کد خبر : 1310
  • 28 آگوست 2018 - 19:21
‎اصلاح‌طلبان اصفهان هنوز قانون منع بازنشتگی توسط شورای نگهبان تایید نشده به تکاپو افتادند!

یک منبع خبری به مبین۲۴ گفت با توجه به اینکه پس از ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان ممکن است مهندس مهرعلیزاده طبق این قانون نتواند استاندار اصفهان باقی بماند ، سران اصلاح‌طلب این استان به تکاپو افتاده‌اند تا از الان با لابی‌های خود شخص مورد نظر خود را بر کرسی استانداری بنشانند! این منبع […]

یک منبع خبری به مبین۲۴ گفت با توجه به اینکه پس از ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان ممکن است مهندس مهرعلیزاده طبق این قانون نتواند استاندار اصفهان باقی بماند ، سران اصلاح‌طلب این استان به تکاپو افتاده‌اند تا از الان با لابی‌های خود شخص مورد نظر خود را بر کرسی استانداری بنشانند!

این منبع خبری گفت که نامزد اصلی اصلاح طلبان برای استانداری اصفهان دکتر اکبری رئیس سازمان برنامه و بودجه این استان است و چهره دوم آن‌ها مرتضی تهرانی معاون شهردار اصفهان و دبیر حزب اتحاد ملت در این استان است.

اصلاح‌طلبان اصفهانی در حالی جلسات خود را در این خصوص آغاز کرده‌اند که مشخص نیست هنوز این قانون چه زمانی حالت اجرایی به خود بگیرد و توسط رئیس جمهور به دستگاه‌ها ابلاغ شود و همچنین سیاست دولت دوازدهم انتخاب استاندار غیر بومی برای استان‌ها بوده است و معلوم نیست طبق چه نقشه راهی آن‌ها به دنبال استاندار بومی رفته‌اند!

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=1310

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.