• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

آیفون‌های ارزان قیمت اپل چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

  • کد خبر : 1233
  • 16 آگوست 2018 - 17:02
آیفون‌های ارزان قیمت اپل چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

به گزارش ایران تایمز به نقل از آی تی ایران ، موسس تحلیلی «ترندفورس» در گزارش اخیر خود ادعا کرده که آیفون ارزان‌قیمت اپل که قرار است با نمایشگر ال سی‌دی معرفی شود ۶۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و همچنین به سیستم تشخیص چهره فیس‌آیدی هم مجهز خواهد بود. در طرف دیگر دو مدل آیفونی […]

به گزارش ایران تایمز به نقل از آی تی ایران ، موسس تحلیلی «ترندفورس» در گزارش اخیر خود ادعا کرده که آیفون ارزان‌قیمت اپل که قرار است با نمایشگر ال سی‌دی معرفی شود ۶۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و همچنین به سیستم تشخیص چهره فیس‌آیدی هم مجهز خواهد بود. در طرف دیگر دو مدل آیفونی که به نمایشگر اولد مجهز هستند با قیمت ۹۹۹ دلار به بالا عرضه خواهند شد.

در این گزارش آمده که این آیفون به نمایشگر ال‌سی‌دی ۶٫۱ اینچی و دوربین تشخیص عمق با تکنولوژی TrueDepth مجهز خواهد بود که مشابه تکنولوژی به‌کاررفته در آیفون ۱۰ است. این مدل آیفون به ظرفیت ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود و در اصل اپل تولید و فروش انبوه آن قصد دارد با اسمارت‌فون‌های اندرویدی محبوب بازار رقابت تنگاتنگ و سختی ایجاد کند.

 

 

ضمنا گفته شده که اپل آیفون‌های گران‌تر را علاوه بر پنل نمایشگر اولد، به حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت و یا بالاتر هم مجهز می‌کند. همچنین این موسسه ادعا کرده اپل دو مدل آیفون مجهز به پنل نمایشگر اولد با سایز ۵٫۸ و ۶٫۵ اینچ عرضه خواهد کرد که احتمالا نسخه بزرگتر به دو درگاه سیم‌کارت مجهز باشد.

این ۳ مدل آیفون ۲۰۱۸ طبق پیش‌بینی‌ها همانند آیفون ۱۰ فعلی شرکت به صورت تمام صفحه و تنها با یک بریدگی در بالای نمایشگر معرفی خواهند شد و همانند پرچمدار سال قبل دیگر خبری از دکمه هوم و سنسور اثرانگشت نیست. اپل که سال گذشته توانست رکورد فروش اسمارت‌فون در دنیا را جابجا کند احتمالا با معرفی نسخه ارزان‌تر آیفون (نسخه ۶۹۹ دلاری) بتواند رکورد جدیدی را در دنیای اسمارت‌فون‌ها به‌ثبت برساند.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=1233

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.