• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

متخلفین علاوه بر معرفی به دستگاه اطلاعاتی به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری و مراجع قضایی معرفی می‌شوند

  • کد خبر : 1157
  • 15 جولای 2018 - 14:34
متخلفین علاوه بر معرفی به دستگاه اطلاعاتی به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری و مراجع قضایی معرفی می‌شوند

به گزارش مبین۲۴ متن نامه محمد شریعتمداری، وزیر صمت که در پاسخ به دستورات عصر گذشته رئیس جمهور در خصوص مبارزه با فساد و شفاف سازی است به شرح زیر است: حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران باسلام احتراما ، تدبیر و قاطعیت حضرتعالی در برخورد […]

به گزارش مبین۲۴ متن نامه محمد شریعتمداری، وزیر صمت که در پاسخ به دستورات عصر گذشته رئیس جمهور در خصوص مبارزه با فساد و شفاف سازی است به شرح زیر است:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

باسلام

احتراما ، تدبیر و قاطعیت حضرتعالی در برخورد با پرونده تخلف در واردات خودروهای خارجی و دستور آغاز مبارزه با فساد از دولت، قوت قلبی برای همه کسانی که فعالیت سالم اقتصادی در کشور دارند.

از توجه ویژه و سریع آن جناب به گزارش ۲۰ صفحه ای اینجانب در شفاف سازی این تخلف که در نیمه اول سال ۱۳۹۶ قبل از آغاز دولت دوازدهم آغاز شده و در این دولت با گزارش مردمی و رسیدگی دقیق حراست وزارت صمت و بررسی های دقیق سایبری کشف و به نهادهای قضایی و اطلاعاتی منعکس شد، سپاسگزارم.

وزارت صنعت، معدن و تجارت با نصب العین قراردادن دستور حضرتعالی، متخلفین را علاوه بر معرفی به دستگاه اطلاعاتی به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری و مراجع قضایی به حسب مورد معرفی می کند.

همچنین سامانه یکپارچه کنترل صادرات و واردات( سامانه جامع تجارت) را که مدتی است با همکاری وزارت اطلاعات در حال گسترش است، در اسرع وقت تکمیل تا امکان هر گونه سواستفاده را بخشکاند.

در پایان لازم می دانم از همه کسانی که در پنج ماه گذشته در مجموعه وزارت صمت برای کشف این تخلف بزرگ همکاری کردند تشکر و قدردانی و از اقدام شجاعانه ریاست جمهوری در شروع برخورد با فساد از درون دولت سپاسگزاری نمایم.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=1157

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.