• امروز : دوشنبه - ۲۷ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 15 April - 2024
5

فیلتر و مسدودسازی اخیر تلگرام نیز نه توسط دولت اجرا شده و نه مورد تأیید دولت است

  • کد خبر : 1000
  • 04 می 2018 - 22:37
فیلتر و مسدودسازی اخیر تلگرام نیز نه توسط دولت اجرا شده و نه مورد تأیید دولت است

به گزارش مبین۲۴ ، دکتر حسن روحانی ، رئیس جمهور ایران پس از شدت گرفتن انتقادات بسیاری از آحاد مردم به فیلترینگ شبکه اطلاع رسانی تلگرام در صفحه شخصیش خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام در این خصوص یاداشتی نوشت ، که متن آن به شرح زیر است : سیاست دولت یازدهم و دوازدهم مبتنی بر […]

به گزارش مبین۲۴ ، دکتر حسن روحانی ، رئیس جمهور ایران پس از شدت گرفتن انتقادات بسیاری از آحاد مردم به فیلترینگ شبکه اطلاع رسانی تلگرام در صفحه شخصیش خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام در این خصوص یاداشتی نوشت ، که متن آن به شرح زیر است :

سیاست دولت یازدهم و دوازدهم مبتنی بر ایجاد فضای امن مجازی بوده و نه امنیتی. و تاکنون هیچ شبکه اجتماعی و یا پیام‌رسان “توسط این دولت” مسدود نشده و نخواهد شد. فیلتر و مسدودسازی اخیر تلگرام نیز نه توسط دولت اجرا شده و نه مورد تأیید دولت است.

برای مسدودسازی پیام‌رسان مذکور در تاریخ ۹۷/۲/۱۰ حکم قضایی صادر و به همه اپراتورهای موبایل و ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی ابلاغ کردند تا آن‌ها رأساً اقدام به اختلال در ارتباط نمایند. (مشابه این اقدام نیز سال گذشته و در دوران انتخابات ریاست جمهوری، برای امکان تماس صوتی تلگرام انجام شده بود.)

عدم طی مراحل قانونی امور اجرایی که با استفاده از ابزار قهریه و قضاییه صورت بگیرد، در تعارض با شعار «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» و در نقطه مقابل دموکراسی قرار دارد.

اگر در عالی‌ترین سطح نظام، تصمیمی برای محدود کردن یا مسدودسازی ارتباطات مردم گرفته شده است، باید صاحبان واقعی این کشور که مردم هستند در جریان امور قرار بگیرند.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=1000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.