• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

اصولگرایان می‌خواهند به دروغ هم که شده است روحانی را در فیلترینگ تلگرام شریک کنند

  • کد خبر : 1006
  • 07 می 2018 - 20:28

امروز خبرگزاری اصولگرای فارس خبری منتشر کرد که در آن به نقل از رضا تقی‌پور عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی خبر از نامه‌ای می‌دهد که در آن روحانی به عنوان رئیس شورای امنیت ملی کشور به آذری جهرمی ، وزیر ارتباطات دستور داده است که تلگرام فیلتر شود. همچنین شنیده شده است که امروز […]

امروز خبرگزاری اصولگرای فارس خبری منتشر کرد که در آن به نقل از رضا تقی‌پور عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی خبر از نامه‌ای می‌دهد که در آن روحانی به عنوان رئیس شورای امنیت ملی کشور به آذری جهرمی ، وزیر ارتباطات دستور داده است که تلگرام فیلتر شود.

همچنین شنیده شده است که امروز این نامه را به برخی از نمایندگان مجلس هم نشان داده‌اند.

بر اساس بررسی‌های خبرنگار مبین ۲۴    نامه‌ای که اصولگرایان از آن صحبت می‌کنند مربوط به زمان اوج گرفتن اعتراضات مردمی در دی ماه سال گذشته است که در آن رئیس شورای امنیت ملی کشور مصوبه فیلترینگ موقت تلگرام و ساماندهی فیلترشکن‌ها را به وزیر مربوطه ابلاغ کرده است ؛ که پس از پایان اعتراضات مردمی ، شاهد آن بودیم که رئیس جمهور دستور به رفع فیلتر از پیام رسان محبوب ایرانی‌ها را صادر کرد.

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که امروز آملی لاریجانی ، رئیس قوه قضاییه اعلام کرد شورای امنیت ملی کشور هیچ مصوبه‌ای در خصوص فیلترینگ تلگرام نداشته است و قوه قضائیه بر اساس وظایف ذاتی خود و شکایات مردمی اقدام به مسدود کردن تلگرام کرده است .

آنچنان فشار افکار عمومی بر عاملان فیلترینگ تلگرام افزایش یافته است که آن‌ها می‌خواهند در جهت کاهش این فشارها ، رئیس جمهور را که تلاش می‌کند از مسئولیت این عمل فاصله بگیرد حتی به دروغ در کار خود شریک کنند.

همچنین فشارها بر روی عوامل عرضه کننده اینترنت به خصوص اپراتورهای تلفن همراه به طور مرتب در حال افزایش است تا فیلترشکن‌های مردم از کار انداخته شود اما همچنان از تعداد بازدید کنندگان این پیام رسان کاسته نمی‌شود و حتی اپلیکیشن هاتگرام که تلگرام سانسور شده ارائه می‌کند و قرار بود هرگز فیلتر نشود از صبح امروز فیلتر شده است و ظاهر امر گویای آن است که دیگر اهمیت ندارد مردم چه چیزی ببینند یا نبینند تنها باید تلگرام فیلتر شود آن هم به هر قیمتی!

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=1006

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.