• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

تشریح جزئیات کشته‌شدن ۲ نفر در تجمعات شب گذشته شهرستان ایذه/ کشف مواد منفجره از منازل برخی دستگیرشدگان

  • کد خبر : 909
  • 01 ژانویه 2018 - 13:19

هدایت الله خادمی نماینده ایذه در مجلس: ? مردم شهرستان ایذه نیز مانند برخی از شهرهای دیگر ایران در اعتراض به مشکلات اقتصادی دست به تجمع زدند که متاسفانه منجر به کشته شدن ۲ نفر و مجروح شدن تعدادی در این شهرستان شد. ? متاسفانه سال‌هاست که ما با مشکل وجود سلاح سرد و گرم […]

هدایت الله خادمی نماینده ایذه در مجلس:

? مردم شهرستان ایذه نیز مانند برخی از شهرهای دیگر ایران در اعتراض به مشکلات اقتصادی دست به تجمع زدند که متاسفانه منجر به کشته شدن ۲ نفر و مجروح شدن تعدادی در این شهرستان شد.

? متاسفانه سال‌هاست که ما با مشکل وجود سلاح سرد و گرم در دست مردم این منطقه مواجه هستیم که بعضا باعث بروز برخی مشکلات شده است.بارها از دولت و مسئولان خواسته‌ایم که نسبت به این مساله ورود جدی داشته باشند.

? اینکه تیراندازی در روز گذشته از جانب تجمع کنندگان بوده یا نیروی انتظامی، هنوز اطلاعی ندارم و این مساله در حال بررسی است.

? مردم این شهرستان در ادامه اعتراضات خود شیشه تعدادی از بانک‌های این شهرستان را شکسته و تجمع را تا نیمه‌های شب ادامه دادند به طوری که منجر به اختلال در امنیت سایر شهروندان شد از این رو نیروی انتظامی برای برقراری نظم و آرامش وارد عمل شد.

? ماموران نیروی انتظامی در حین جستجو در برخی از منازل دستگیرشدگان مواد منفجره کشف و ضبط کردند که جای تامل دارد.

? مردم شهرستان ایذه با جمعیت ۲۲۰ هزار نفری دچار مشکلات اشتغال، امکانات تفریحی و رفاهی هستند. با وجودی که این شهرستان دروازه ورود رود کارون به استان خوزستان است ولی از داشتن آب شرب محروم است. متاسفانه مسئولان دولتی و استانی کوچکترین توجهی به مشکلات این منطقه ندارند.

 

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=909

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.