• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

نشست فوق‌العاده فراکسیون امید به‌منظور بررسی ابعاد تجمع‌های اعتراضی

  • کد خبر : 892
  • 31 دسامبر 2017 - 20:06

بهرام پارسایی، سخنگوی فراکسیون امید، با اشاره به برگزاری نشست فوق‌العاده فراکسیون امید به‌منظور بررسی ابعاد تجمع‌های اعتراضی روزهای گذشته اعلام کرد: ?نشست هیات رییسه فراکسیون امید عصر امروز در راستای بررسی ابعاد مختلف تجمع‌های روزهای گذشته و به ریاست آقای عارف برگزار شد. ? در این جلسه پس از ارائه تحلیل‌های نمایندگان، قرار شد […]

بهرام پارسایی، سخنگوی فراکسیون امید، با اشاره به برگزاری نشست فوق‌العاده فراکسیون امید به‌منظور بررسی ابعاد تجمع‌های اعتراضی روزهای گذشته اعلام کرد:

?نشست هیات رییسه فراکسیون امید عصر امروز در راستای بررسی ابعاد مختلف تجمع‌های روزهای گذشته و به ریاست آقای عارف برگزار شد.

? در این جلسه پس از ارائه تحلیل‌های نمایندگان، قرار شد فراکسیون امید نهایتاً تا فردا نظر نهایی خود را در قالب یک بیانیه‌ اعلام کند.

?اعضای فراکسیون امید معتقدند کشور نیازمند یکپارچگی و انسجام ملی است و مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند و همچنین لازم است هوشیار باشند که عده‌ای می‌خواهند برداشت سیاسی خود را از این مسائل داشته باشند.

?با تمام احترامی که نسبت به حق و حقوق مردم قائلیم، باید سعی شود فاصله بین اغتشاش و اعتراض به حق مردم حفظ شود.

? نمایندگان مطالبات مردم را در بودجه ۹۷ پیگیری می‌کنند و مجلس نیز این مطالبات برای جلوگیری از تورم، گرانی و همچنین مطالبات سیاسی مردم از قوا و حاکمیت را پیگیری خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=892

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.