• امروز : یکشنبه - ۲۶ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 14 April - 2024
5

دستگیری دو نفر در حوادث روز گذشته رباط کریم

  • کد خبر : 881
  • 31 دسامبر 2017 - 19:29

سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی (فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، از دستگیری یک زن و مرد در خصوص تجمعات اعتراضی در چند روز گذشته خبر داد. او ادامه داد: فردی با هویت «ر.ع» به انتشار فراخوان تجمع اعتراضی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در شهر رباط کریم اقدام کرده و افراد را […]


سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی (فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، از دستگیری یک زن و مرد در خصوص تجمعات اعتراضی در چند روز گذشته خبر داد.

او ادامه داد: فردی با هویت «ر.ع» به انتشار فراخوان تجمع اعتراضی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در شهر رباط کریم اقدام کرده و افراد را به اغتشاش تشویق می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم خاطرنشان کرد: این مرد فراخوان تجمع اعتراضی در ساعت ۱۷ در میدان مصلی و چهارراه رباط‌کریم را در فضای مجازی اینستاگرام تبلیغ می‌کرده است. همچنین قرار بود این تجمع همزمان در پرند نیز برگزار شود.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم اضافه کرد: پلیس فتای شهرستان رباط کریم؛ ابتدا شماره موبایل این فرد با پیش‌شماره «۰۹۳۷» را ردیابی و سپس اقدام به شناسایی و دستگیری او و تحویل به مقامات قضایی کرد.

او همچنین ادامه داد: در همین رابطه خانم (ف.ق) متولد سال ۴۹ اهل سراب که در رباط کریم سکونت دارد، شناسایی و دستگیر شده است.

عبدالله‌زاده پاشاکی خاطرنشان کرد: این فرد کارمند بانک ملی است و در چند روز اخیر به عنوان لیدر در اغتشاشات در شهر رباط کریم حضور داشته است.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=881

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.