• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

در جلسه اخیر سران قوا بحثی در باره تغییر ساختار دولت نشد

  • کد خبر : 807
  • 12 نوامبر 2017 - 12:34

اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور: ? در جلسه اخیر سران سه قوه هیچ بحثی در خصوص تغییرات در ساختار دولت مطرح نشده و ادعاهای بیان شده در این زمینه نیز صحت ندارد. ? در جلسات روسای قوا مهمترین مسائل کشور و اولویت های کلان و مرتبط بین قوا، برای تصمیم گیری […]

اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور:

? در جلسه اخیر سران سه قوه هیچ بحثی در خصوص تغییرات در ساختار دولت مطرح نشده و ادعاهای بیان شده در این زمینه نیز صحت ندارد.

? در جلسات روسای قوا مهمترین مسائل کشور و اولویت های کلان و مرتبط بین قوا، برای تصمیم گیری سریعتر و هماهنگی بیشتر در مسیر اجرای برنامه ها و خدمت به مردم مورد بحث قرار گرفت.

? پیگیری مربوط به ساختار و یا مسایل درونی هر یک از قوا روال و قاعده قانونی خود را دارد و طبعا موضوع جلسه سران قوا نبوده است.

?اعلام نادرست هر گونه مطالب و یا ادعا به عنوان جزئیات جلسه سه نفره سران قوا، آنهم بلافاصله بعد از جلسه و از سوی کسانی که حضور نداشته و مسوولیتی در این زمینه ندارند، موثق و پذیرفتنی نیست.

? “اطلاع رسانی جلسات سران قوا روال خاص خود را دارد” از رسانه ها می‌خواهم که در برابر رواج گمانه ها و شایعات بویژه در خصوص جلسه سران قوا حساس باشند و اطلاعات مربوطه را از مراجع رسمی و مسوول پیگیری کنند.

❕ روز شنبه و پس از جلسه سران قوا، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی طی مصاحبه ای گفته بود که “در این جلسه سران قوا به بحث و بررسی پیرامون ایجاد تغییرات در ساختار دولت پرداختند و به توافقات ضمنی در این باره رسیدند.”

❕وی همچنین با ذکر جزییاتی مدعی شد که تفکیک و تعییرات در وزارتخانه های راه و شهر سازی، نفت، نیرو، کشور، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان و … از جمله توافقات در جلسه مذکور بوده است.

 

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=807

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.