• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

گره در انتخاب استاندار اصفهان افتاده است

  • کد خبر : 733
  • 22 اکتبر 2017 - 19:52
گره در انتخاب استاندار اصفهان افتاده است

در حالیکه سید ابوالفضل رضوی تنها گزینه استانداری اصفهان است ولی او از سوی وزارت کشور به هیات دولت دعوت نمی‌شود تا در خصوص انتخاب او به عنوان استاندار سومین استان کشور رأی‌کیری شود. مردم اصفهان و فعالین سیاسی استان اصفهان هفته‌ها هست که روزهای یکشنبه و چهارشنبه به انتظار آن می‌نشینند تا خبری از […]

در حالیکه سید ابوالفضل رضوی تنها گزینه استانداری اصفهان است ولی او از سوی وزارت کشور به هیات دولت دعوت نمی‌شود تا در خصوص انتخاب او به عنوان استاندار سومین استان کشور رأی‌کیری شود.

مردم اصفهان و فعالین سیاسی استان اصفهان هفته‌ها هست که روزهای یکشنبه و چهارشنبه به انتظار آن می‌نشینند تا خبری از جلسه هیات دولت در خصوص تغییر استاندار به آن‌ها برسد و استاندار دولت دوازدهم فعالیت خود را به طور رسمی در این استان آغاز کند اما هر یکشنبه به آن‌ها وعده چهارشنبه داده می‌شود و هر چهارشنبه وعده یکشنبه هفته بعد و روزهای می‌گذرد و دولت حسن روحانی هنوز نتوانسته است استاندار این استان را انتخاب کند و الان دو هفته‌ای هست که خبر می‌رسد دو نماینده اصولگرای اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک و حمیدرضا فولادگر با انتخاب رضوی مخالف هستند و وزارت کشور تنها به دلیل مخالفت این دو نفر رضوی را به هیات دولت معرفی نکرده است ، از سوی دیگر رسانه‌های اصولگرای اصفهان از زمانی که رضوی کاندیدای انتخاب سکاندار این استان شد علیه او اقدام به فضا سازی کردند که این گویای آن است که اصولگرایان اصفهانی از این انتخاب خشنود نیستند  ، رضوی که عملکردش در طی دوران نمایندگی و مدیریتیش از او یک چهره اعتدالی و میانه رو ساخته است اکنون آماج حملات رسانه‌های تندرو هم قرار گرفته است.

امروز برای اینکه از دلایل مخالفت نمایندگان اصولگرای شهر اصفهان با این انتخاب جویا شویم ،خبرنگار سیاسی ایران تایمز با حجت‌الاسلام و المسلمین احمد سالک نماینده اصفهان مصاحبه کوتاهی را انجام داد.

احمد سالک در پاسخ به این سوال خبرنگار مبین ۲۴ که آیا شما با انتخاب رضوی به عنوان استاندار اصفهان مخالف هستید ؟ پاسخ داد : خیر من مخالف نیستم ، از او  در خصوص نظر نمایندگان استان در خصوص انتخاب رضوی به عنوان استاندار اصفهان سوال کردیم که ایشان در پاسخ گفت : قرار بود ایشان در جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان مطرح شود و در آنجا ابراز نظر کنیم که هنوز این اتفاق نیافتاده است و مجمع نمایندگان در خصوص انتخاب آقای رضوی تا الان نظری نداده است.

اما نماینده اصلاح طلب مردم اصفهان در مصاحبه با ایران تایمز نظری دیگر داد ، حیدرعلی عابدی به خبرنگار سیاسی مبین۲۴ گفت به زودی رضوی به هیات دولت معرفی می‌شود؛ عابدی در پاسخ به این سوال که آقای سالک گفته است منتظر تشکیل جلسه مجمع نمایندگان استان است پس چگونه بدون مشورت نمایندگان وزارت کشور اقدام به معرفی استاندار کرده است؟ پاسخ داد: وزارت کشور نظر نمایندگان را به صورت مجزا جهت مشورت گرفته است و اکثر آن‌ها مخالف انتخاب آقای رضوی نبوده‌اند.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=733

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.