• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

رهبر القاعده فرمان حمله به منافع آمریکا را صادر کرد

  • کد خبر : 599
  • 06 اکتبر 2017 - 18:27
رهبر القاعده فرمان حمله به منافع آمریکا را صادر کرد

?به گزارش المیادین، «ایمن الظواهری» رهبر سازمان تروریستی القاعده با انتشار یک پیام صوتی ۳۰ دقیقه‌ای ضمن تاکید بر این که جهاد به امری بین‌المللی تبدیل شده است از تمامی پیروان و هواداران القاعده در جهان خواست تا آمریکا را هدف حملات تروریستی خود قرار دهند. ?الظواهری در این پیام صوتی به تمجید از « […]

?به گزارش المیادین، «ایمن الظواهری» رهبر سازمان تروریستی القاعده با انتشار یک پیام صوتی ۳۰ دقیقه‌ای ضمن تاکید بر این که جهاد به امری بین‌المللی تبدیل شده است از تمامی پیروان و هواداران القاعده در جهان خواست تا آمریکا را هدف حملات تروریستی خود قرار دهند.

?الظواهری در این پیام صوتی به تمجید از « اسامه بن‌لادن» رهبر پیشین این سازمان تروریستی به خاطر متحد کردن مسلمانان حول مسائل حساس پرداخت.

?رهبر سازمان تروریستی القاعده همچنین از عملکرد جبهه النصره که ارتباط خود را با القاعده قطع کرده و با نام «هیات تحریر الشام» فعالیت می‌کند، انتقاد کرد.

?وی در ادامه خاطرنشان کرد: القاعده نخستین گروهی بود که جهاد در شام را تایید کرد. باید به القاعده اعتماد داشت و از این گروه حمایت کرد. بیعت کردن یک قرارداد شرعی الزام‌آور بوده و شکستن آن حرام است. ما با بیعت‌های خود می‌میریم و از آن دست نمی‌کشیم.

?الظواهری برخی گروه‌ها در سوریه را بدون ذکر نام به تکرار تجربه شکست خورده اخوان المسلمین در مصر متهم کرد و افزود: برخی افراد از رویارویی با حقایق فرار می‌کنند و فکر می‌کنند که از طریق فریفتن آمریکا که فریب نمی‌خورد به پست ریاست دست پیدا می‌کنند. بهار عربی شکست خورده و رهبری ضعیف باعث از بین رفتن انرژی‌های مردمی شد.

 

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=599

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.