• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

مذاکره مجدد در مورد توافق هسته‌ای امکان‌پذیر نیست

  • کد خبر : 292
  • 20 سپتامبر 2017 - 20:58

فدریکا موگرینی، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفت‌وگو با اسکای نیوز عربی گفت: ?توافق هسته‌ای ایران پیروز خواهد شد، زیرا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هفت بار پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تایید کرد. ?من امروز در نیویورک ریاست نشست وزیران خارجه آمریکا، بریتانیا، فرانسه، چین، روسیه، آلمان و ایران را بر عهده خواهد […]

فدریکا موگرینی، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفت‌وگو با اسکای نیوز عربی گفت:

?توافق هسته‌ای ایران پیروز خواهد شد، زیرا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هفت بار پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تایید کرد.

?من امروز در نیویورک ریاست نشست وزیران خارجه آمریکا، بریتانیا، فرانسه، چین، روسیه، آلمان و ایران را بر عهده خواهد داشت و در مورد این موضوع گفت‌وگو خواهیم کرد. بنا بر این توافق هسته‌ای به راه خود ادامه خواهد داد و مذاکره مجدد در مورد آن امکان‌پذیر نیست. ما به مدت ۱۲ سال مذاکره مجدد کردیم و در دو سال اخیر و پس از اجرایی شدن این توافق ایران از دستیابی به سلاح هسته‌ای ممنوع شد.

? ما در زمانی زندگی می‌کنیم که بسیاری از مسائل بی‌فایده هستند و اگر یک توافق وجود دارد که نتایج خوبی به همراه دارد باید از آن محافظت کنیم.

?آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مسوولیت نظارت بر اجرای بندهای این توافق را بر عهده دارد و این امر به رئیس‌جمهور بریتانیا، آمریکا، روسیه و کشورهای دیگر مربوط نمی‌شود بلکه این مسوولیت تنها بر عهده آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است و این آژانس هفت بار و به طور متداوم پایبندی ایران به بندهای توافق هسته‌ای را تایید کرد و همه اطراف این توافق پایبندی ایران را تایید کردند و این توافق تنها به یک کشور مربوط نمی‌شود.

 

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=292

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.