• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

ساکت نمی‌نشینیم/بارزانی در سراشیبی سقوط است

  • کد خبر : 479
  • 26 سپتامبر 2017 - 16:11
ساکت نمی‌نشینیم/بارزانی در سراشیبی سقوط است

علی اکبر ولایتی روز سه‌شنبه) با اشاره به برگزاری رفراندوم در اقلیم کردستان گفت: ?اقدامی که از سوی ­آقای بارزانی انجام شد، کاری بی‌ارزش است که حتما­ نتیجه مثبت ندارد. ?آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها پشت صحنه و اسرائیلی‌ها روی صحنه این قضیه هستند، زیرا ­آن‌ها از داعش نتیجه نگرفتند و ­به تفرقه‌افکنی میان مسلمانان و کشورهای […]

علی اکبر ولایتی روز سه‌شنبه) با اشاره به برگزاری رفراندوم در اقلیم کردستان گفت:

?اقدامی که از سوی ­آقای بارزانی انجام شد، کاری بی‌ارزش است که حتما­ نتیجه مثبت ندارد.

?آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها پشت صحنه و اسرائیلی‌ها روی صحنه این قضیه هستند، زیرا ­آن‌ها از داعش نتیجه نگرفتند و ­به تفرقه‌افکنی میان مسلمانان و کشورهای اسلامی روی آورده‌اند و این حرکت نمایشی نیز از قبل شکست خورده است.

?متأسفانه آقای بارزانی از مدت‌ها پیش با صهیونیست‌ها ارتباط پیدا کرده و از فلسطین درس نگرفته است. این همه پرسی آغاز سقوط سیاسی آقای بارزانی است. مردم شریف کرد زیر بار این ننگ نخواهند رفت و آنچه که در این همه پرسی به دست می‌آید معلوم نیست که چقدر صحت دارد و به چه میزان رأی داده‌اند. علاوه بر این هنگامی که حکومتی امری را به مردم تحمیل می‌کند، نتایج آن قابل قبول نیست.

?مردم کرد در مبارزه علیه دشمنان اسلام در صف مقدم بوده‌اند، اما ­آقای بارزانی سرنوشت خود را به ­­وابستگی با ­اسرائیل گره زده است و ­خیلی زودتر از آن چیزی که دیگران سقوط کردند، وی به سوی سقوط می‌رود.

?کردستان عراق بخشی از عراق است و مردم عراق ساکت نمی‌نشینند. همچنین کشورهای منطقه مانند ایران و ترکیه و یا دیگر کشورها نیز ساکت نمی‌نشینند و در مقابل چنین انحراف بسیار بد و نفرت‌آوری که آقای بارزانی در پیش گرفته است، می‌ایستند.

?بارزانی در سراشیبی سقوط قرار دارد مطمئناً مردم کرد قبل از دولت عراق وی را سرنگون خواهند کرد و این لکه ننگ را از دامن جهان اسلام پاک می‌کنند. ­ ما از تمامیت ارضی همه کشورهای اسلامی مثل سوریه و عراق حمایت می‌کنیم و به درخواست دولت قانونی عراق در این کشور حضور فعال داریم. ­

 

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=479

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.