• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

‎آقای رئیس جمهور نتیجه شکایت مدیر وابسته به دولت شما را به دلیل انتقاد از او به عنوان جایزه‌ای از دولت شما می‌پذیرم و حتی آماده رفتن به زندان هستم

  • کد خبر : 835
  • 19 دسامبر 2017 - 8:29
‎آقای رئیس جمهور نتیجه شکایت مدیر وابسته به دولت شما را به دلیل انتقاد از او به عنوان جایزه‌ای از دولت شما می‌پذیرم و حتی آماده رفتن به زندان هستم

حسین یزدی صاحب امتیاز و سردبیر مبین ۲۴ و کانال این پایگاه خبری، ایران تایمز در نامه‌ای به رئیس جمهور در قالب چند توییت خطاب به دکتر حسن روحانی نوشت:   ۱️⃣ ‏سلام آقای رئیس جمهور ‏شما گفتید تا می‌توانید از دولت من و حتی بیشتر از خود من انتقاد کنید. ‏آقای رئیس جمهور من […]

حسین یزدی صاحب امتیاز و سردبیر مبین ۲۴ و کانال این پایگاه خبری، ایران تایمز در نامه‌ای به رئیس جمهور در قالب چند توییت خطاب به دکتر حسن روحانی نوشت:

 

۱️⃣ ‏سلام آقای رئیس جمهور
‏شما گفتید تا می‌توانید از دولت من و حتی بیشتر از خود من انتقاد کنید.
‏آقای رئیس جمهور من چهار ماه است از کارخانه فولادمبارکه بیرون آمده‌ام ،به دلیل آنکه به دلایل سیاسی با من که کارمند آن‌ها بودم عادلانه رفتار نکردند.

۲️⃣ ‏آقای رئیس جمهور پس از خروج من از کارخانه و قطع وابستگی به آن، رسانه‌ای که تنها مالکیت آن با من است انتقاداتی از مدیریت این کارخانه همچون بسیار صنایع دیگر انجام داده است و این کارخانه به جای شکایت از رسانه قانونی ما از اینجانب به پلیس فتای مبارکه شکایت کرده است.

۳️⃣ ‏آقا رئیس جمهور نه منزل من هرگز در مبارکه بوده و نه حتی محل کار من آن زمان که کارمند این کارخانه بودم در مبارکه بوده است ،بلکه من در کارخانه‌ای وابسته به این کارخانه در زرین شهر کار می‌کردم اکنون این کارخانه به دلیل نفوذی که در منطقه مبارکه دارد از اینجانب در مبارکه شکایت کرده است.

۴️⃣ ‏آقای رئیس جمهور، من به عنوان یک خبرنگار و به عنوان یکی از مسئولین ستاد مجازی جنابعالی و به خاطر رنج هایی که برای پیروزی شما کشیده‌ام در خانه می‌نشینم تا مدیر شرکتی که بیشترین سهام آن متعلق به دولت است من را به بند بکشد و زندان را جایزه‌ای می‌دانم برای زحمات خودم برای دولت شما.

۵️⃣ ‏آقای دکتر روحانی ،هر مدیری و هر قدرتمندی به اندازه زوری که دارد در این کشور برای خود حکومت تشکیل داده است و به دیگران ظلم می‌کند ، بگذار این زندان و این محاکمه یادآوری باشد که یک مدیر کارخانه تولید فولاد می‌تواند یک خبرنگار را و یا یک کارمند سابق خود را برای نقد به زندان بیاندازد.

۶️⃣ آقای رئیس جمهور ،نزدیک ۱۰سال است من در این کارخانه کار می‌کردم ،در تمامی این سال‌ها قرارداد شغلی من را سه ماه به سه ماه تمدید کردند،بعد از این همه سال یک گروه نگرفتم و اکنون هم که بیرون آمده‌ام می خواهند به حبس بکشند تا قدرت خود را به طور کامل به من دیکته کنند چون اینجا ایران است.

۷️⃣  ‏آقای دکتر روحانی برای حل و فصل این داستان نزد دولتمردان شما گردن کج نخواهم کرد تا واسطه شوند و مشکل را حل کنند، از شما می‌خواهم به عنوان منتخب خودم و ملتم به این ظلم در دولت خود رسیدگی کنید.
‏با تشکر
‏خبرنگاری که شش سال است در کنار دولت شما ایستاده و هزینه‌های آن را پرداخته است.

 

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=835

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.