• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

اگر غائله کردستان حل نشود، حتماً مبداء درگیری چند ده ساله در منطقه خواهد بود

  • کد خبر : 596
  • 06 اکتبر 2017 - 18:24
اگر غائله کردستان حل نشود، حتماً مبداء درگیری چند ده ساله در منطقه خواهد بود

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران اظهار کرد: ?مسأله شمال عراق موضوعی نبود که بخواهد در این روزها بیان شود؛ مردم شمال عراق در استقلال چه می‌خواهند به دست بیاورند که الان ندارند؟ آن‌ها می‌خواهند که به سرزمین و مرزهای خود حاکمیت داشته باشند که الان دارند؛ آن‌ها می‌خواهند ارتش داشته باشند که […]

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران اظهار کرد:

?مسأله شمال عراق موضوعی نبود که بخواهد در این روزها بیان شود؛ مردم شمال عراق در استقلال چه می‌خواهند به دست بیاورند که الان ندارند؟ آن‌ها می‌خواهند که به سرزمین و مرزهای خود حاکمیت داشته باشند که الان دارند؛ آن‌ها می‌خواهند ارتش داشته باشند که الان دارند؛ آن‌ها می‌خواهند پول داشته باشند که بیش از همه مردم عراق دارند؛ آن‌ها هرآنچه که بخواهند را دارند اما اینکه امروز دشمنان ملت کرد طراحی کنند و مسأله همه پرسی در کردستان عراق را علم کنند و با بازی کردن با احساسات مردم آن‌ها را پای صندوق‌های رأیی بکشانند که بازرس و ناظری ندارد و نتایجی که از آن خارج می‌شود از قبل بالای ۹۴ درصد رأی موافق استقلال باشد، سرزمینی را دچار آشوب می‌کند.

?اگر این حادثه حل نشود، حتما مبدا درگیری چندین ساله و چند ده ساله خواهد بود. این موضوع طراحی دشمنان، رژیم صهیونیستی و آمریکا جنایتکار است.

?آن‌ها زمانی که مشاهده کردند عراقی‌ها با حکم مرجعیت خود به میدان آمده‌اند و با همکاری حشدالشعبی و نیروهای مردمی توانستند داعش و تکفیری‌ها را شکست دهند این گونه امروز این مسئله جدید را در عراق مطرح کردند.

 

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.