• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

ایران ممنوعیتی برای آزمایش‌های موشکی ندارد

  • کد خبر : 495
  • 27 سپتامبر 2017 - 12:00
ایران ممنوعیتی برای آزمایش‌های موشکی ندارد

میخائیل اولیانوف رئیس دپارتمان کنترل تسلیحات وزارت خارجه روسیه گفت: ?هیچ ممنوعتی وجود ندارد که از آزمایش‌های موشکی ایران جلوگیری کند. در راستای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) که برای حل موضوع هسته‌ای ایران به دست آمد، یک سند مکتوب تهیه شده است. ?ممنوعیت قبلی که در قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل تعیین شده بود، […]

میخائیل اولیانوف رئیس دپارتمان کنترل تسلیحات وزارت خارجه روسیه گفت:

?هیچ ممنوعتی وجود ندارد که از آزمایش‌های موشکی ایران جلوگیری کند. در راستای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) که برای حل موضوع هسته‌ای ایران به دست آمد، یک سند مکتوب تهیه شده است.

?ممنوعیت قبلی که در قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل تعیین شده بود، در این سند جدید لغو و با یک درخواست از ایران جایگزین شد که از ایران می‌خواهد از پرتاب موشک‌های بالستیکی که قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای دارند، پرهیز کند نه اینکه هیچ گونه موشک بالستیکی آزمایش نکند.

?اکنون حتی کوچکترین دلیل برای اینکه بگوییم موشک‌های ایران قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای یا هرگونه تسلیحات کشتار جمعی دیگر دارند، وجود ندارد.

?هیچ تسلیحات هسته‌ای در ایران وجود ندارد. تسلیحات شیمیایی نیز در این کشور وجود ندارد. هرگز چنین اتهاماتی علیه ایران مطرح نبوده است، بنابراین مشکل چیست؟

? زمانی که به طور مستقیم سوال می‌شود آیا اروپا واقعا از حملات موشکی ایران هراس دارد، متحدان اروپایی معمولا با یک لبخند آرام پاسخ می‌دهند. همه می‌دانند که ایران کوچکترین دلیلی برای چنین حملاتی ندارد. به علاوه اینکه برد این موشک برای این کار کافی نیست.

 

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=495

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.