• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

امضای دانمارکی ها پای قرارداد فاینانس با بانک های ایران

  • کد خبر : 336
  • 21 سپتامبر 2017 - 21:43

  ?قرارداد پانصد میلیون یورویی بین ۱۰ بانک ایرانی با «دانسکه بانک» دانمارک با حضور سید احمد عراقچی معاون ارزی بانک مرکزی، محمد خزاعی رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی، عبادالله مولایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش و مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره بانک های ایرانی منعقد شد. […]

 

?قرارداد پانصد میلیون یورویی بین ۱۰ بانک ایرانی با «دانسکه بانک» دانمارک با حضور سید احمد عراقچی معاون ارزی بانک مرکزی، محمد خزاعی رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی، عبادالله مولایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش و مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره بانک های ایرانی منعقد شد.

?در جریان سفر معاون ارزی این بانک و هیئت بانکی ایران به اروپا، عصر امروز قرارداد تامین مالی معادل پانصد میلیون یورو بین بانک های کشاورزی، ملت، پاسارگاد، سپه، پارسیان، سامان، تجارت، ملی ایران، صنعت و معدن و اقتصاد نوین با «دانسکه بانک» دانمارک امضا شد.

? «دانسکه بانک» در ۱۶ کشور دنیا حضور دارد و علاوه بر خدمات بانکی برای مشتریان شخصی، تجاری و نهادی، خدماتی در حوزه بیمه و مسکن نیز ارائه می کند.

? به موجب این قرارداد، منابع بانک دانمارکی برای تامین مالی پروژه های عمرانی و تولیدی‌ بخش خصوصی و دولتی که مجوزهای لازم را طی مراحل قانونی در داخل کشور اخذ کرده اند، تخصیص خواهد یافت.

? لازم به ذکر است این قرارداد، دومین قرارداد اروپایی پسابرجام است که ساعاتی پس از امضای قرارداد یک میلیارد یورویی ۱۴ بانک ایرانی با «اوبر بانک» اتریش، به امضای طرفین رسید.

 

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=336

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.