• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

نخبگان آمریکا از داشتن چنین رئیس‌جمهوری احساس شرم می‌کنند

  • کد خبر : 322
  • 21 سپتامبر 2017 - 16:50
نخبگان آمریکا از داشتن چنین رئیس‌جمهوری احساس شرم می‌کنند

  ☫ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری: ?علتِ نطق ابلهانه و بسیار زشت و سخیف و با ادبیات گانگستری و کابویی و سراسر دروغ محض و با آشفتگیِ رئیس جمهور امریکا، عصبانیت و درماندگی و سبک مغزی آنها است. ?سخنان رئیس جمهور امریکا، برای ملت […]

 

☫ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری:

?علتِ نطق ابلهانه و بسیار زشت و سخیف و با ادبیات گانگستری و کابویی و سراسر دروغ محض و با آشفتگیِ رئیس جمهور امریکا، عصبانیت و درماندگی و سبک مغزی آنها است.
?سخنان رئیس جمهور امریکا، برای ملت امریکا افتخارآمیز نبود و باید نخبگان امریکا، از این سخنان و داشتن چنین رئیس جمهوری احساس شرم کنند که این احساس شرم را نیز بیان کرده‌اند.
?علت عصبانیت آمریکایی‌ها این است که آنها از سالها قبل برای منطقه غرب آسیا طراحی و نقشه داشتند و نام آن را هم «خاورمیانه جدید» یا «خاورمیانه بزرگ» گذاشته بودند و سه محور اصلی این طراحی نیز عراق، سوریه و لبنان بودند اما در هر سه کشور با شکست مواجه شدند.
?براساس این طراحی قرار بود، عراق با آن سابقه کهن تاریخی و تمدنی و سوریه به عنوان کانون مقاومت و لبنان با جایگاه ویژه خود، تحت سلطه و نفوذ امریکا و رژیم صهیونیستی باشند.
?اما اکنون واقعیات منطقه به گونه‌ای دیگر است زیرا آنها نتوانستند در لبنان کاری از پیش ببرند، در عراق، درست بر عکس خواسته‌ی آنها محقق شده است و در سوریه به رغم جنایت‌های بی‌شمار امریکا و متحدانش و قتل عام مردم این کشور و حمایت‌های گسترده از گروههای تروریستی تکفیری، در حال حاضر داعش به پایان راه خود رسیده و گروههای تکفیری همچون جبهه النصره، منزوی شده‌اند.
?حضور و تأثیر جمهوری اسلامی ایران موجب محقق نشدن طراحی‌ها و خواستهای امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه شده است و همین، دلیلِ عصبانیت آنهاست.
?آحاد مردم و همچنین مسئولان کشور بدانند، حل مشکلات اعم از اقتصادی و فرهنگی، تنها به دست خودِ مردم و اتکاء به توان و ظرفیت‌های داخلی امکان‌پذیر است و نه با اتکاء به بیگانه.
?این موضوع باید آن قدر در جامعه تکرار شود تا بصورت یک گفتمان رایج و قطعی درآید.
?من نمی‌گویم با دنیا قطع رابطه کنیم و از اول انقلاب تا کنون همواره بر ارتباطات گسترده با دنیا تأکید داشته‌ام اما می‌گویم «پای قدرتمند خود را با عصای بیگانه عوض نکنید!»
?اشکالی که نسبت به مذاکرات هسته‌ای داشته و داریم و مکرر نیز در جلسات با مسئولان مطرح کردیم این است که #مذاکره اشکالی نداشت اما باید در این مذاکره مراقبت و دقت لازم انجام می‌گرفت تا اینگونه نباشد که هر غلطی که طرف مقابل انجام بدهد، نقض_برجام محسوب نشود اما هر اقدام ایران، نقض برجام محسوب شود.
?باید با دنیا کار کنیم و الزامات آن را هم می‌پذیریم اما نباید به بیگانه چشم دوخت۰
?برخی در تحلیل‌های خود اشتباه نکنند زیرا مواضع امریکا به دلیل قدرت و توانایی در مقابل ایران نیست بلکه کاملاً به دلیل ضعف و شکست و عصبانیت اوست.
?باید این حضور موفقیت آمیز و عزتمندانه جمهوری اسلامی را با عقل و تدبیر و فکر درست، و همچنین با اشتباه نکردن در نحوه مراودات و تصمیم گیریها و موضع گیریها، حفظ کرد.
?عزت کنونی بواسطه مجاهدت مردم و #جوانان و ریخته شدن خون شهدا به دست آمده. شهید عزیز محسن حُججی یک نمونه بود و ما از این نمونه ها در میان جوانان بسیار داریم و خداوند متعال این نمونه را به دلایلی در مقابل دیدگان برجسته کرد تا همه تسلیم این حقیقت شریف شوند که انگیزه_انقلابی در میان جوان، به فضل الهی روز به روز در حال افزایش است.
?مجلس خبرگان در کنار وظایف کنونی آن، باید با تشکیل یک هیأت اندیشه ورز که دارای نگاه کلان و راهبردی و عمیق باشد، به بررسی چگونگی حرکت انقلاب اسلامی در ۳۸ سال گذشته به سمت اهداف اصلی خود و پیشرفتها، توقف‌ها و احیاناً پسرفت‌ها در این مسیر بپردازد و براساس جمع بندی خود از دستگاههای مختلف مطالبه‌گری کند.
?چند نمونه از مسائلی که رهبر انقلاب مطالبه آن را وظیفه مجلس_خبرگان دانستند: «نه شرقی نه غربی»، «اقتدار اقتصادی»، «عدالت، مبارزه با فقر و تقسیم صحیح ثروت»، «میزان انگیزه انقلابی در جامعه و عوامل مقابله با آن»، و «توجه به تدین مردم».
?ماه محرم، ماه امام حسین علیه‌السلام و ماه همه ارزشهای متبلور در وجود مقدس آن حضرت همچون جهاد، شهادت، اخلاص، وفا، گذشت، اهتمام به حفظ دین خدا و ایستادگی در مقابل قدرت‌های معارض دین است.
?حادثه عاشورا در طول زمان زنده‌تر شده و گرامیداشت این حماسه عظیم، هر سال نسبت به قبل، پرشورتر و گسترده‌تر است که همین موضوع دربردارنده پیام و معنای خاصی است و به فضل الهی این جریان به رهبری امام حسین (ع)، در دنیا پیش خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=322

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.