• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

امریکا از برجام خارج شود، انگلیس پایبند خواهد بود

  • کد خبر : 277
  • 20 سپتامبر 2017 - 15:17

یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه چنانچه واشنگتن از برجام خارج شود، موضع دولت انگلیس چه خواهد بود’؟ اعلام کرد:   ?لندن به ‌طور کامل به توافق هسته‌ای با ایران متعهد می‌ماند و از طریق همکاری نزدیک با جامعه جهانی اطمینان حاصل خواهد کرد که این توافق […]

یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه چنانچه واشنگتن از برجام خارج شود، موضع دولت انگلیس چه خواهد بود’؟ اعلام کرد:

 

?لندن به ‌طور کامل به توافق هسته‌ای با ایران متعهد می‌ماند و از طریق همکاری نزدیک با جامعه جهانی اطمینان حاصل خواهد کرد که این توافق به موفقیت دست یابد.’

?به گزارش خبرنگارما در همین راستا ‘ترزا می’ نخست‌وزیر انگلیس در دیدار با ‘رکس تیلرسون ‘ وزیر امور خارجه آمریکا بر اهمیت پایبندی به توافق هسته‌ای با ایران (برجام) تأکید کرد.

?‏«نیکی هیلی» سفیر آمریکا در سازمان ملل، هفته گذشته ضمن متهم کردن ایران به نقض برجام، تایید پایبندی ایران به توافق هسته ای را منوط ‏به رعایت خود توافق، قطعنامه ۲۲۳۱ سازمان ملل و همچنین رابطه رئیس جمهوری آمریکا با کنگره این کشور دانست.

? وی که در اندیشکده «امریکن اینترپرایز» وابسته به محافظه‌کاران سخنرانی می‌کرد، ‏برجام را توافقی پر اشتباه توصیف کرد و گفت: این توافق فقط درباره مساله هسته ای بود در حالی که اکنون قدرت و نفوذ ایران در ‏منطقه بیشتر شده است.

?آژانس بین المللی انرژی اتمی در هشتمین گزارش فصلی خود بار دیگر تایید کرد که ایران به تمامی تعهدات ‏خود در توافق هسته‌ای پایبند بوده است‎.

?این سومین گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از روی کار آمدن دولت ترامپ در آمریکا است که پایبندی ایران به توافق را ‏مورد تایید قرار می‌دهد‎.

@iran_times

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=277

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.