• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
4

حرکت منتجب‌نیا بر مدار خودمحوری

  • کد خبر : 2060
  • 10 ژانویه 2021 - 19:36
حرکت منتجب‌نیا بر مدار خودمحوری

✍️پژمان ظفرمند- عضو منتخب مجمع عمومی حزب جمهوریت برای شورای مرکزی امید است وزارت کشور به درخواست شورای مرکزی حزب جمهوریت عمل کند و به سوال آنان به صورت رسمی پاسخ دهد در حزب جمهوریت ایران اسلامی مانند کلیه احزاب کشور و طبق قانون احزاب، اعضای حزب از سراسر کشور به مجمع عمومی آمدند و […]

✍️پژمان ظفرمند- عضو منتخب مجمع عمومی حزب جمهوریت برای شورای مرکزی

امید است وزارت کشور به درخواست شورای مرکزی حزب جمهوریت عمل کند و به سوال آنان به صورت رسمی پاسخ دهد

در حزب جمهوریت ایران اسلامی مانند کلیه احزاب کشور و طبق قانون احزاب، اعضای حزب از سراسر کشور به مجمع عمومی آمدند و اساسنامه و مرامنامه پیشنهادی هیات موسس را تصویب کردند. متاسفانه بیش از یک‌سال از آن زمان ( ۹۸/۰۸/۰۹ ) سپری می‌شود ولی اساسنامه مصوب مجمع عمومی همچنان توسط آقای رسول منتجب‌نیا نادیده گرفته شده است و به آن عمل نمی‌شود.

 

آقای منتجب‌نیا با انجام کارهای خلاف قانون و مغایر اساسنامه و تمکین نکردن به خرد جمعی، علاوه بر این‌که حزب جمهوریت را به انفعال کشانده و زمین‌گیر کرده، حقوق کلیه اعضای حزب جمهوریت در سراسر کشور را نیز تضییع کرده و به خودشان هم رحم نکرده و به اعتبار خود در حزب و حتی جامعه سیاسی، آسیب زده است.

  

آقای منتجب‌نیا اعضای فعال سیاسی و شناخته‌شده حزب اعتماد ملی را که همراه با ایشان از حزب اعتماد ملی استعفا کرده بودند و امروز در حزب جمهوریت حضور دارند مورد شدیدترین توهین‌ها و تهمت‌ها قرار داده و بدترین رفتارها را با آن‌ها داشته و در برخوردی عجیب، افراد احراز صلاحیت نشده در کمیسیون ماده ده قانون احزاب را بدون این‌که حق آن را داشته باشد در کمال تعجب، ردصلاحیت شده کلیت نظام نامیده است!

آقای منتجب‌نیا حدود ۱۱ ماه است که با بهانه‌های واهی از جمله‌ کرونا مانع برگزاری جلسات شورای مرکزی می‌شود، این در حالی است که ایشان هر هفته جلسات متعددی را در منزل خود با افراد مختلف برگزار کرده است می‌کند!

آقای منتجب‌‌نیا با حرکت بر مدار خودمحوری یک شبه و بدون تصویب شورای مرکزی اقدام به اختراع واحدهای ۱۸ گانه کرده و مسوولین آن‌ها را هم بدون پیشنهاد به شورای مرکزی و تصویب این شورا منصوب کرده که در مقابل مسلم با اساسنامه حزب است.

 

آقای منتجب‌نیا با ضدنظام و ضدانقلاب  خواندن بخش قابل توجهی از اعضای فعال شورای مرکزی، جایگاه اعضای شورای مرکزی حزب جمهوریت را زیر سوال برده است!

 واقعا حیرت‌انگیز‌ است که آقای منتجب‌نیا روزی  نامه بنویسد و افراد احراز صلاحیت‌نشده را از نیروهای اصیل بخواند و یک روز دیگر که از تخلفات مسلم ایشان انتقاد کردند، آنان و اکثریت اعضای شورای مرکزی منتقد خود را  ضدنظام و ضدانقلاب و ضدروحانیت و … بخواند!

با توجه به این‌که پروانه فعالیت حزب جمهوریت در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ در کمیسیون ماده ده تصویب شده و در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ به هیات موسس ابلاغ گردیده و در ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ به امضای وزیر کشور رسیده است و از آن تاریخ تا کنون مطلقا جلسه رسمی شورای مرکزی حزب جمهوریت برای انتخاب دبیرکل تشکیل نشده است، این حزب در شرایط کنونی طبق قانون فعالیت احزاب، دبیرکل ندارد.

امیدواریم کمیسیون محترم ماده ده قانون نحوه فعالیت احزاب به مکاتبه با آقای رسول منتجب‌نیا با عنوان غیرقانونی دبیرکل حزب جمهوریت پایان دهد و به درخواست اکثریت اعضای شورای مرکزی حزب جمهوریت عمل کند؛ درخواستی که توسط بازرسان حزب و جمعی از اعضای شورای مرکزی به صورت حضوری نیز به جناب آقای دکتر عرف قائم مقام محترم وزیر کشور و معاون سیاسی و رییس کمیسیون ماده ده اعلام شده است.

امیدواریم که کمیسیون محترم ماده با الزام حزب جمهوریت به برگزاری جلسه شورای مرکزی به صورت حضوری با حضور نماینده کمیسیون به این اقدامات مخالف قانون احزاب مغایر اساسنامه توسط آقای رسول منتجب‌نیا پایان دهد.

همچنین امیدواریم که کمیسیون محترم ماده ده صریحا اعلام کند که حزب جمهوریت ایران اسلامی دقیقا از چه تاریخی مُجاز به انتخاب دبیرکل و مسوولان واحدهای قانونی حزب بوده است؟!

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=2060

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.