• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

شهردار اصفهان در جمع رانندگان معترض شرکت اتوبوسرانی حضور یافت

  • کد خبر : 1550
  • 13 اکتبر 2018 - 16:14
شهردار اصفهان در جمع رانندگان معترض شرکت اتوبوسرانی حضور یافت

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴(ایران تایمز) ، اعتراض رانندگان اتوبوسرانی اصفهان موجب شد که بعد از ظهر امروز شهردار اصلاح طلب این شهر در جمع رانندگان معترض حضور یابد تا از نزدیک با رانندگان زحمتکش سخن گوید و صحبت‌های آن‌ها را هم بشنود. در این دیدار ، قدرت الله نوروزی به رانندگان گفت من معتقد […]

به گزارش پایگاه خبری مبین۲۴(ایران تایمز) ، اعتراض رانندگان اتوبوسرانی اصفهان موجب شد که بعد از ظهر امروز شهردار اصلاح طلب این شهر در جمع رانندگان معترض حضور یابد تا از نزدیک با رانندگان زحمتکش سخن گوید و صحبت‌های آن‌ها را هم بشنود.

در این دیدار ، قدرت الله نوروزی به رانندگان گفت من معتقد به آزادی بیان هستم و اعتراض را هم حق شما می‌دانم ، اما نحوه اعتراض نباید به گونه‌ای باشد که به ضرر همه ما تمام شود.

خبرنگار ایران تایمز در اصفهان با پیگیری خود متوجه شد تمامی حقوق و معوقات رانندگان صبح امروز و قبل از اعتراض رانندگان به حساب آن‌ها ریخته شده بود و شهردار اصفهان دستور پرداخت را در روز چهارشنبه صادر کرده بود و مقامات شرکت اتوبوسرانی روز پنجشنبه برای پرداخت حقوق رانندگان اقدام کرده بودند که بانک با توجه به کمبود وقت پرداخت حقوق را در صبح شنبه انجام داده بود و با توجه به اینکه کلیه معوقات انجام شده بود عواملی در شهرداری که از تغییرات شهرداری پس از ۱۴ سال رضایت خاطر ندارند اقدام به تحریک رانندگان کرده بودند که جلسه امروز شهردار با رانندگان موجب رفع سوء تفاهمات بین پرسنل زحمتکش اتوبوسرانی و مدیران آن‌ها شد.

اقدام به موقع شهردار حقوقدان اصفهان و حضور در جمع رانندگان هم جای تقدیر دارد و امید است مسئولان شرکت اتوبوسرانی این کلان‌شهر بیش از پیش به فکر معیشت رانندگان باشند تا نیاز نباشد شخص شهردار خود اقدام کند و به فریاد پرسنل زحمتکش برسد.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=1550

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.