• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

اعتراض کتابفروشان اصفهان به نمایشگاه استانی کتاب

  • کد خبر : 1597
  • 24 اکتبر 2018 - 23:48
اعتراض کتابفروشان اصفهان به نمایشگاه استانی کتاب

کتاب‌فروشان و اتحادیه صنف کتاب و لوازم التحریر اصفهان در نامه‌های جداگانه‌ای، نسبت به برگزاری نمایشگاه استانی کتاب در این شهر اعتراض کردند. به گزارش مبین ۲۴ به نقل از ایسنا، برگزاری نمایشگاه‌های استانی همیشه محل بحث بوده است و موافقان و مخالفانی داشته  است. با توجه به تخفیف‌هایی که نمایشگاه‌های استانی دارند، گفته می‌شود […]

کتاب‌فروشان و اتحادیه صنف کتاب و لوازم التحریر اصفهان در نامه‌های جداگانه‌ای، نسبت به برگزاری نمایشگاه استانی کتاب در این شهر اعتراض کردند.

به گزارش مبین ۲۴ به نقل از ایسنا، برگزاری نمایشگاه‌های استانی همیشه محل بحث بوده است و موافقان و مخالفانی داشته  است. با توجه به تخفیف‌هایی که نمایشگاه‌های استانی دارند، گفته می‌شود در ایام برگزاری نمایشگاه‌های استانی کتاب‌فروشی‌ها رونق خود را از دست می‌دهند و مردم ترجیح می‌دهند کتاب‌های خود را در این نمایشگاه‌ها تهیه کنند.

کتابفروشان اصفهان در اعتراض به نمایشگاه (فروشگاه) استانی کتاب، نامه‌ای خطاب به اتحادیه صنف کتاب و لوازم‌التحریر اصفهان نوشتند که به این شرح است:

«به استحضار می‌رساند ما کتاب فروشان اصفهان به عنوان پیکره همیشه فعال جامعه فرهنگی از شما درخواست می‌کنیم از ما در برابر خواسته‌های انحصارطلبانه بانیان برگزاری نمایشگاه استانی کتاب محافظت کنید و مانع برگزاری این دست نمایشگاه‌ها شوید.

 

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=1597

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.