• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

آیا فردوسی‌پور تحریم شد

  • کد خبر : 1154
  • 15 جولای 2018 - 14:13
آیا فردوسی‌پور تحریم شد

به گزارش مبین۲۴ به نقل از ایرنا ،خبر معرفی گزارشگران بازی‌های رده‌بندی و فینال ۲۰۱۸ برای اهالی فوتبال و رسانه یک خبر معمولی نبود. جواد خیابانی شب گذشته دیدار رده‌‌بندی میان انگلیس و بلژیک را گزارش کرد و قرار است امشب مزدک میرزایی گزارشگر بازی فینال میان فرانسه و کرواسی باشد. بازی افتتاحیه این جام بین […]

به گزارش مبین۲۴ به نقل از ایرنا ،خبر معرفی گزارشگران بازی‌های رده‌بندی و فینال ۲۰۱۸ برای اهالی فوتبال و رسانه یک خبر معمولی نبود.

جواد خیابانی شب گذشته دیدار رده‌‌بندی میان انگلیس و بلژیک را گزارش کرد و قرار است امشب مزدک میرزایی گزارشگر بازی فینال میان فرانسه و کرواسی باشد. بازی افتتاحیه این جام بین روسیه و عربستان را نیز مزدک میرزایی گزارش کرد. نگاهی گذرا به دو دوره اخیر جام جهانی نشان می‌دهد که سهم عادل فردوسی‌پور از بازی‌های مهم تقریبا صفر بوده است. در دوره گذشته جام جهانی که در برزیل برگزار شد، بازی افتتاحیه بین برزیل و کرواسی را مزدک میرزایی از برزیل گزارش کرد و گزارشگر مسابقه تیم‌های ملی آلمان و آرژانتین در مرحله فینال این رقابت‌ها نیز مزدک بود.
با توجه به حاشیه‌های پیش آمده توسط برنامه ۲۰۱۸ فردوسی‌پور برای صداوسیما قابل پیش‌بینی بود که عادل بازی‌های مهم را گزارش نکند. فردوسی‌پور در این دوره تنها بازی جذابی که گزارش کرد ایران و مراکش بود. باید منتظر بمانیم و ببینیم واکنش صدا و سیما به عدم حضور فردوسی‌پور در بازی‌های فینال و افتتاحیه چه خواهد بود؟
البته ناگفته نماند که عادل، گزارش فینال جام‌های جهانی‌ ۲۰۰۲، ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ را برعهده داشت.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=1154

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.