• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از خودی ها و دوستان نادان در پیدایش ناآرامی های اخیر

  • کد خبر : 930
  • 04 ژانویه 2018 - 10:56

 روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به ناآرامی های ایام اخیر نوشت: در جریان حوادث اخیر کشور متاسفانه نقش دوستان نادان و خودی‌ها، بسیار پررنگ‌تر از گذشته دیده می‌شود که با خطاهای خود بهانه و زمینه برای فتنه گری را به وجود آوردند.  سیاست زدگی و رقابت‌های زننده این عرصه که منجر به گسترش شکاف بین […]

 روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به ناآرامی های ایام اخیر نوشت:

در جریان حوادث اخیر کشور متاسفانه نقش دوستان نادان و خودی‌ها، بسیار پررنگ‌تر از گذشته دیده می‌شود که با خطاهای خود بهانه و زمینه برای فتنه گری را به وجود آوردند. 

سیاست زدگی و رقابت‌های زننده این عرصه که منجر به گسترش شکاف بین نخبگان کشور گردید و حاصل آن کناره‌گیری و انزوای انقلابی‌ها و دلسوزان کشور و میدان‌داری افرادی شد که برای تضعیف نظام هر کاری می‌توانستند کردند و آزار دهنده‌ترین مظاهر آن برای مردم، فسادهای بی‌سابقه مالی و اختلاس‌های کلان از بیت المال بود که هم بنیه اقتصادی کشور را ضعیف کرد و هم موجب گسترش فقر و تورم و گرانی بی‌سابقه و افزایش فاصله طبقاتی گردید. این، منشا بازی تمام عیار در زمین دشمن بود و متاسفانه سکوت بازیگران پشت صحنه نیز بر این بی‌اعتمادی و آزردگی مردم افزود، ماجرایی که هنوز ادامه دارد و هیچ کس راه حلی ارائه نمی‌دهد.

 تقسیم کردن ملت به مردم خوب و مردم بد. این بازی خطرناک پس از انتخابات اخیر ریاست جمهوری هم ادامه یافت و افرادی از رای حلال و حرام و امثال آن سخن گفتند که توهین آشکاری بود به بیش از ۲۴ میلیون نفر از همین مردم خوب و با شعور. اصولاً تا وقتی این تفکر در برخی اذهان وجود دارد که گویا مردم عناصر بی‌اراده و ساده لوحی هستند که به آسانی فریب دشمنان را می‌خورند، این راه به بیراهه می‌رود. آن وقت همین مردم در مناسبت‌هایی مثل راه پیمایی ۲۲ بهمن و امثال آن، حماسه ساز و هوشمند و همیشه در صحنه لقب می‌گیرند.

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=930

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.