• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

“دخمه” تجربه ای جدید در ژانر وحشت

  • کد خبر : 687
  • 18 اکتبر 2017 - 11:52

فیلم دخمه به نویسندگی و کارگردانی وحید ضرابی نسب به عنوان تجربه ای جدید در ژانر وحشت، برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می شود. به گزارش مبین۲۴، این فیلم که اولین تجربه سینمایی وحید ضرابی نسب و بر اساس فیلمنامه ای از خودش می باشد با تلفیق ژانرهای وحشت و معمایی بر بستری […]

فیلم دخمه به نویسندگی و کارگردانی وحید ضرابی نسب به عنوان تجربه ای جدید در ژانر وحشت، برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می شود.

به گزارش مبین۲۴، این فیلم که اولین تجربه سینمایی وحید ضرابی نسب و بر اساس فیلمنامه ای از خودش می باشد با تلفیق ژانرهای وحشت و معمایی بر بستری از آیین های بومی و فولکلور ایرانی و شرایط اقلیمی خشکسال کشورمان، هم اکنون در مرحله صداگذاری به سر می برد.

لوکیشن های دخمه که ۸۰ درصد روایت آن در شب و در فضاهای خارجی می گذرد و از این منظر یکی از متفاوت ترین فیلم های تولید شده در ایران است، روستاهای اطراف قزوین و شهرک دفاع مقدس بوده است.

پوریا پورسرخ، شقایق فراهانی، کاوه خداشناس و خسرو شهراز بازیگران اصلی دخمه هستند که با دوربین الکسا تصویربرداری شده است و بنا بر شنیده ها جلوه های ویژه تصویری (ویژوال افکت) خاصی نیز دارد.

گفتنی است وحید ضرابی نسب با سابقه ۱۵ سال روزنامه نگاری سینمایی و نقدنویسی پیش ازین فیلم تلویزیونی روزهای بیقراری را کارگردانی کرده و تهیه کننده و مجری طرح تعدادی مجموعه تلویزیونی و ویدیویی بوده است.

در خلاصه فیلم آمده است: یه صدایی از ورودی خونه مدام تو گوشم می پیچید: عروسی خون چه بدشگونه؛ تور عروس غرق به خونه… صدای یه مرد حتما نبود… ولی صدای یه زن هم نبود… شاید صدای خودم بود… کجا شنیده بودم اول بار این صدا رو یا حتی شعر رو… کی برام خونده بود؟

عوامل اصلی پروژه عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: وحید ضرابی نسب- مشاور پروژه: محمدهادی کریمی- مدیرتصویربرداری: فرشاد خالقی- تدوین: کاوه ایمانی- صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق- مدیرصدابرداری: هادی افشار- طراح گریم: امید گلزاده- طراح صحنه: آبتین برقی- دستیار اول کارگردان: امیر کرم یزدی- منشی صحنه: صفورا برسام- استودیو فنی: ایران نوین فیلم- بازیگران: پوریا پورسرخ- شقایق فراهانی- کاوه خداشناس- خسرو شهراز- سمیرا حسینی- مهدی میامی- مهری آل آقا- حسین توشه- لیلا سرمدی- تهیه کننده: وحید ضرابی نسب- تابستان ۱۳۹۶

 

        

 

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=687

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.