• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

تاکید اعضای هیات رئیسه شورای عالی اصلاح‌طلبان بر ضرورت حاکم شدن فضای اعتدالی در کشور

  • کد خبر : 624
  • 07 اکتبر 2017 - 21:12
تاکید اعضای هیات رئیسه شورای عالی اصلاح‌طلبان بر ضرورت حاکم شدن فضای اعتدالی در کشور

?اعضای هیات رئیسه شورای عالی بر ضرورت حاکم شدن فضای اعتدالی در کشور و ضرورت همدلی و وحدت نیروهای انقلاب در مواجهه با تهدیدات برخی از کشورها تاکید کردند. ?در این جلسه گزارش کارگروه ارزیابی عملکرد شورای عالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد نتیجه گزارش در جلسه شورای عالی ارائه و […]

?اعضای هیات رئیسه شورای عالی بر ضرورت حاکم شدن فضای اعتدالی در کشور و ضرورت همدلی و وحدت نیروهای انقلاب در مواجهه با تهدیدات برخی از کشورها تاکید کردند.

?در این جلسه گزارش کارگروه ارزیابی عملکرد شورای عالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد نتیجه گزارش در جلسه شورای عالی ارائه و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

?در این جلسه همچنین ضمن بررسی موضوعات روز، احکام صادر شده علیه ۷ تن از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب بررسی شد.

?اعضای هیات رئیسه شورای عالی صدور این احکام را با توجه به حاکم شدن فضای اعتدالی در کشور و ضرورت همدلی و وحدت نیروهای انقلاب در مواجهه با تهدیدات برخی از کشورها به مصلحت ندانستند و از نهادهای ذی ربط خواستند نسبت به تجدیدنظر در احکام صادره اقدام موثر را انجام دهند.

?همچنین در این جلسه، محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با اشاره به برخی اخبار مبنی بر ایجاد محدودیت‌های جدید برای سید محمد خاتمی و با انتقاد از اینگونه برخوردها،گفت:

?امیدوارم اخبار منتشر شده در ارتباط با محدودیت های اتخاذ شده برای آقای خاتمی صحت نداشته باشد.در غیر این صورت معتقدیم دلسوزان نظام برای جلوگیری از اقدامات تهدید کننده مربوط به امر آزادی های مدنی،اقدام عاجل به عمل آورند.

?آقای خاتمی یکی از دلسوزان نظام است و سرمایه‌ای ذی قیمت برای کشور محسوب می شوند .مطمئنا اینگونه محدودیت ها موجب خدشه دار شدن اعتماد عمومی نسبت به رعایت حقوق شهروندی از سوی متولیان امر می شود.به همین دلیل از آقای روحانی به عنوان مجری قانون اساسی انتظار می رود نسبت به جلوگیری از تضییع احتمالی حقوق شهروندی اهتمام لازم را به کار بندد.

 

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.