• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
5

«نسیه و نقد» رونمایی می شود.

  • کد خبر : 423
  • 24 سپتامبر 2017 - 3:02
«نسیه و نقد» رونمایی می شود.

روز دوشنبه سوم مهرماه در مراسمی از کتاب «نسیه و نقد» که در برگیرنده مجموعه نقدهای سینمایی خسرو دهقان  است رونمایی می شود. به گزارش مبین۲۴، ساعت ۱۷:۳۰ در خانه سینما، تلار زنده یاد «سیف اله داد» و با حضور سینماگران، مسئولان فرهنگی و هنری، ناشران و نویسندگان این مراسم برگزار خواهد شد و در ادامه […]

روز دوشنبه سوم مهرماه در مراسمی از کتاب «نسیه و نقد» که در برگیرنده مجموعه نقدهای سینمایی خسرو دهقان  است رونمایی می شود.

به گزارش مبین۲۴، ساعت ۱۷:۳۰ در خانه سینما، تلار زنده یاد «سیف اله داد» و با حضور سینماگران، مسئولان فرهنگی و هنری، ناشران و نویسندگان این مراسم برگزار خواهد شد و در ادامه این مراسم فیلم «نسیه و نقد» ساخته پیام مستوفی و مرجان گلستانی برای حضار به نمایش درخواهد آمد.

مجموعه نقدهای سینمایی خسرو دهقان درباره دردسرهای عظیم تئوری مولف در سینمای ایران و درباره فیلمسازانی چون امیر نادری، مسعود کیمیایی، واروژ کریم مسیحی، ناصر تقوایی، کامران شیردل و عباس کیارستمی است.

همچنین نقد فیلم های دونده، مادیان، نیاز، هور در آتش، خاکستر سبز، رگبار، آرامش در حضور دیگران، بوی کافور عطر یاس، زیر نور ماه، سگ کشی، روسری آبی، حاجی واشنگتن، و لیلا به عنوان نقد فیلم های سینمای ایران در این کتاب جمع آوری شده است.

از دیگر بخش های این کتاب نسیه و نقد که به سینمای جهان تعلق دارد، می توان به نقد فیلم های لورل و هاردی، جلاده ها نیز می میرند، پنجره رو به حیاط، پرندگان، جیب بر خیابان جنوب، توت فرنگی های وحشی، مردآرام، جولیتای ارواح، ۲۰۰۱: ادیسه فضایی و زیستن اشاره کرد.

 

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=423

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.