• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

مطالبی که ترامپ درباره ایران به زبان آورد فریبکارانه و دروغ بود

  • کد خبر : 379
  • 22 سپتامبر 2017 - 14:29
مطالبی که ترامپ درباره ایران به زبان آورد فریبکارانه و دروغ بود

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: ?سخنان سخیف یک فرد سبک مغز، جنگ طلب و فریبکار برگ ننگین جدیدی برای رژیم فاسد آمریکا بود، مطالبی که ترامپ در مورد ایران در سازمان ملل به زبان آورد، فریبکارانه و دروغ بود. ?صحبت‌های تند و فریبکارانه ترامپ همان طور که مقام معظم […]

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت:

?سخنان سخیف یک فرد سبک مغز، جنگ طلب و فریبکار برگ ننگین جدیدی برای رژیم فاسد آمریکا بود، مطالبی که ترامپ در مورد ایران در سازمان ملل به زبان آورد، فریبکارانه و دروغ بود.

?صحبت‌های تند و فریبکارانه ترامپ همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند نشان‌دهنده عصبانیت و درماندگی آمریکا بود.

?بی سابقه است که یک رییس جمهور در آمریکا در سال اول فعالیت‌، محبوبیتش کمتر از ۴۰ درصد شود و حتی اوباما و بوش پسر نیز تا این حد در بین مردم‌شان منفور نبودند، پس یکی از دلایل عصبانیت و درماندگی ترامپ این است که حتی از درون پشوانه ندارد و در میان مردم خود منفور است.

?وقتی رهبر کشور روسیه خارج از رسوم دیپلماسی اول به محضر رهبر ما می‌رود و در جنگ با داعش در کنار ماست، همه اینها سبب عصبانیت آمریکا می‌شود.

?ترامپ می‌گوید ایران زندانیان بسیاری دارد، در حالی که ۲۲ بهمن‌ماه، روز قدس، نمازهای جمعه، اربعین و غیره حضور مردم زیر پرچم ولایت همگی نشانه پیروزی ما و شکست آنهاست، چرا که آمریکا امروز بدهکارترین کشور اقتصادی دنیاست و بیشترین عدد زندانیان را دارد.

?بعضی در انقلاب ما از کرده خود پشیمانند و مثل آنها مانند عمربن‌ سعد است که حب دنیا او را از علی جدا کرد و دستش به خون امام حسین (ع) آغشته شد و به دنیا هم نرسید و درسی است برای همه کسانی که به دین و امام‌شان پایبند نمانند و پیمان شکنی کنند.

?نظام استکبار امروز، ابن زیاد و بنی امیه زمانند و هر کس به خاطر آنها از دینش کم گذارد و از بیعت با امام زمانش کوتاهی کند، بداند که نه دنیا دارد و نه آخرت.

?امروز سرداران، سپاهیان و بسیجیان ما در هفته دفاع مقدس اگر سختی‌ای تحمل می‌کنند و ایثار کردند و جانباز شده‌اند و سهمی در حکومت، پست و مقام ندارند احساس پشیمانی نمی‌کنند.

 

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=379

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.