• امروز : پنج شنبه - ۲۴ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 14 March - 2024
38

آینده متعلق به کسانی است که عدالت صلح و مهربانی را پاس میدارند

  • کد خبر : 406
  • 23 سپتامبر 2017 - 19:04

به گزارش مبین ۲۴، متن پیام سیدمحمد خاتمی به این شرح است: ‎بسم الله اارحمن الرحیم ‎هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و به ارواح بلند شهیدانی که سند عزت ملک و ملت و اسلام و ایران را با خون پاک خود امضا کردند، درود می‌فرستیم و برای ایثارگران و جانبازان و آزادگان و خانواده‌های […]

به گزارش مبین ۲۴، متن پیام سیدمحمد خاتمی به این شرح است:

‎بسم الله اارحمن الرحیم
‎هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و به ارواح بلند شهیدانی که سند عزت ملک و ملت و اسلام و ایران را با خون پاک خود امضا کردند، درود می‌فرستیم و برای ایثارگران و جانبازان و آزادگان و خانواده‌های محترم شهیدان، سلامتی و به‌روزی و برای ملت شریف ایران، سربلندی و برای همه مظلومان رهایی و پیروزی آرزو می‌کنیم.

‎عظمت دفاع مقدس ما با اظهارات بی‌پایه، زشت و اهانت‌آمیز رییس‌جمهور آمریکا بیش از پیش آشکار شد. اظهاراتی که افزون بر اینکه خلاف همه موازین بین‌المللی و انسانی است، پیش و بیش از اینکه مایه تأسف ما باشد موجب شرمساری ملت آمریکاست و البته که با مخالفت نخبگان و آگاهان آن ملت و ملتها و حتی دولتها جز رژیم اشغالگر فلسطین که رییس أن نیز ادبیات مشابه به ادبیات ترامپ دارد، روبرو شده است.
‎آنچه بر عهده ماست همبستگی ملت و دولت و همه جناح‌ها و جریانها در برابر تهدیدها و گزافه گویی‌های دشمنان ملت ما و ملتهای منطقه و جهان است. جهانیان و به خصوص آقای ترامپ مطمئن باشند که همه ما در برابر تهدیدات، هم‌سخن و یکدل هستیم و در عین حال هوشیار در برابر توطئه‌ها و خطرها، همداستان و متحد عمل خواهیم کرد.

‎این روزها مصادف با پیشنهاد گفت‌وگوی تمدنها و فرهنگهاست که در واقع صدای انقلاب ما و نشان دهنده روحیه ملت صلح‌طلب، استقلال‌خواه و عدالت‌جوی ایران و درست در نقطه مقابل توسعه‌طلبیها و خشونت‌گرایی‌ها، از سوی پاره‌ای از دولتها و هم گروه‌ و جریانهای متعصب و کین‌توز و دگرستیز است.
‎مطمئن هستم که آینده متعلق به کسانی است که عدالت را با احترام به انسان و انسانیت و صلح و مهربانی را به جای ستیز و خشونت پاس می‌دارند.

‎سید محمد خاتمی
‎اول مهرماه ۱۳۹۶

لینک کوتاه : https://mobin24.ir/?p=406

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 150در انتظار بررسی : 150انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.